Klar mandag morgen fra Jæren

Gunnar

ScanFlyer Gold
Klar mandag morgen fra Jæren

God morgen. Forkjølelsen har endelig sluppet taket, og jeg sitter på toget inn mot Forus. Frosten har festet grepet, med nattlige temperaturer stadig under 0. Men klarvær = kaldt vær er jeg jo vant med. Forventer ikke noe varmt vær i dag heller, men så jobber jeg tross alt innendørs. Ha en god start på arbeidsuken.

Re: Klar mandag morgen fra Jæren

God morgen fra Hvalstad. Eldstemann er levert i barnehagen, men minsten og mor ikke er helt våkne enda. Så da passer det bra med en espresso i fred og ro. Endel ærend som jeg nok blir sendt ut på i løpet av dagen. -7 ute, så kanskje ikke helt feil å fyre litt i peisen?. Ha en fin dag

Minus 7 utenfor hjemmekontoret...så da er det jo greit at de første 8-9 timene tilbringes foran pc`n med fyr på peisen i bakgrunn. Kvelden byr som alltid på en treningsøkt...så skal kofferten pakkes før morgendagens retur til Røros. Ha en flott start på uken.

God iskald morgen fra det sørlandske!
Minus 5 her, og det er jaggu kaldt nok......

Full fart med jobb og møter frem til kl 20 i kveld. Blir lang nok dag det.
I morgen tidlig er det til Oslo igjen. Tipper at denne uka også kommer til å gå fort. Og vipps er det vel snart jul også. Makan! Ikke rart jeg drikker.

Gleder meg forøvrig til Fly&Øl på Verite i morgen kl 1800. Håper mange stiller opp!

God mandag ønskes!

Åffer finner jeg ikke hvor jeg skal betale medlemskontingenten hen a? Er det mulig å kvitte seg med litt lægz før jul bør noen gi meg en link.

Ellers full guffe på OSL denne uken, nesten bare tidligvakter. Er jo gull å stå opp 05:15.

God morgen fra Stavanger. Her er minsten sendt til skolen og nylig er frokost #2 sammen med mellomste ferdig. Kaffe nytes mens diverse nettsider gjennomgås.
Om litt blir det en liten handlerunde til Jærhagen.
Også her er det grisekaldt ute, men noe mildere vær er i anmarsj. Godt er det.
Ha en fin fin dag :)

God morgen fra Trondheim!

Dagen i dag er møtefri... uvanlig, men deilig.

Fikk bestilt sommerturen 2019 i går. Vi skal utforske det nære Østen: Latvia, Litauen og Polen. Ungene var lite begeistert da "nordpolen" var på planen, og mente det kanskje var litt kald om sommeren. "Nord i landet Polen der det finnes kilometervis med strand" hørtes straks bedre ut.

Klarte å bestille fly og leiebil (minivan, klasse T) til prisen som vi vanligvis ville brukt på bare flybilletter. Det drar på seg når man er 6 stykk, alt blir uforholdsmessig mye dyrere fordi man ikke passer i "standardbiler" og "standardrom".

Får nå bare vente på et enda bedre biltilbud som inkluderer et flust av Eurobonuspoeng og bestille på nytt.

Ha en strålende mandag alle sammen :)

God morgen fra Tromsø. Siste dagen på sykebesøk, så hjem i kveld.
Har vært vitne til noe man kanskje kan kalle ett mirakel, iallefall uforklarlig. Jeg hadde ikke mye håp når jeg reiste opp hit. At man nå kan reise hjem med en viss trygghet er helt propell.

Last edited:

God morgen fra Warszawa. Jeg vaaknet grytidlig i Stockholm og doeset meg ned til WAW med LOT/Nordica. Stille tur. Jeg fikk ogsaa testet American Express' Pontus in the Air Lounge paa Arlanda. Det er en egen avdeling Pontus in the Air-restauranten. Til frokost er yoghurt, croissant og rundstykke med paalegg, samt juice og kaffe inkludert. Andre retter kan bestilles fra menyen. Et hyggelig sted greit plassert mellom A og F piren. Adgang er kun for Platinum og Centurion medlemmer med en gjest. I tillegg faar man fasttrack.

Trallabom fra Gaustad. Her er det et par eksemplarer av mitt hatobjekt, nemlig møter. Ikke nok med det, møtene handler delvis om at det ønskes flere møter.

Men jeg har heldigvis kake, så alt i alt er det en fin dag.
I kveld får jeg stekte komper. Da blir det en perfekt dag

Ha en fin en

Trallalagrompf fra litt-bortafor-Økern.

Litt for mye å gjøre på jobb, og litt for lite å gjøre det med. Eller’no sånt.

Gleder meg til helg allerede.

Ha en god en [emoji846]

Urgpfh ... Trøtt morgen, men har heldigvis fri. Måtte trå til som nødIThjelp rett ut av bingen, FØR kaffe, så får håpe det ikke kommer en illsint telefon fra Norcross når hun kommer frem og får logget inn på firmanettet.

Velvel .. dagen er proppfull. Juletre skal pyntes og svigerbeistet må kjøres. Får ta meg en lur og planlegge strategien.

Back