• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Klar ferdig fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. En Nespresso og så er hjemmekontoret åpnet før det blir forflytning til Vestfold og noen morgenmøter der. Lunsj og lobbykontor i Drammen før hjemreise i ettermiddag. Ha en bra fredag gjerne i flere fylker du også.

God morgen fra Snillfjord.:)

Klart og kaldt, så det borger for pent vær utover dagen.

Her er frokosten overstått og snart blir det å plotte kurs ut døren for en innsats på jobb. Fortsatt litt sånn små-ør i topplokket etter noen dagers forkjølelse, men tenker at det skal gå fint uansett da fredager ikke er de verste på vaske-jobben.

Etter jobb skal det handles middag og hentes en pakke, før man kommer seg hjem og kan ta helg. Helgen byr på fint lite- og greit er det au.

En god en ønskes.:)

God morgen fra SVG. Siste DY hjem fra OSL I går og første SK til Bergen i dag. I nærheten av selvpining. Men, siste jobb periode for i år starter i dag og det er klart for 3 12 timere inne i hula.
Ha en glitters fredag :)

God fredags morgen fra L21 til Fornebu ;)
Endelig er det fredag og snart helg :) Det virker som julen nærmer seg med storm skritt... Tiden går alt for fort!
Ha en fin fredag og helg :)

God ettermiddag fra ICN!

En fin tur over natta med Korean, rakk en liten spasertur i terminalen før det er påan igjen med nye 11 timer til AKL.

Ha en fin fredag med beina godt plantet på bakken eller svevende i lufta :)

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

Hei fra Vestlandets hovedstad. Tre møter og så hjemover til julebord og en ellers rolig helg (forhåpentligvis)

God morgen fra Gløshaugen!
Atter litt mer jobbing mot en ny grad, så blir det etterhvert øl i julemarkedlavvoen på torget, en beskjeden kilo côte de boeuf (for to, riktignok), snorking på Nidelven og så opp i tide for å nyte "norges beste frokost". Man kan trygt si at jeg gleder meg mest til tiden etter kl 16.

Ha en flott innspurt til helgen!

Forresten, husk doble poeng på SAS MC Flypremium disse dager. Svi av litt ekstra på juleshoppingen, eller invester i mengder med øl :P

... snorking på Nidelven...

Leste litt fort og trodde det var snorkling i Nidelven på gang, og tenkte at det var en aktivitet for spesielt interesserte i desember.
Det sier vel sitt om tingenes tilstand, godt det snart er helg og at Amazon Prime stiller opp med underholdning, i form av en episode The Grand Tour og en hel sesong med The Expanse!

Leste litt fort og trodde det var snorkling i Nidelven på gang, og tenkte at det var en aktivitet for spesielt interesserte i desember.
Det sier vel sitt om tingenes tilstand, godt det snart er helg og at Amazon Prime stiller opp med underholdning, i form av en episode The Grand Tour og en hel sesong med The Expanse!

Dessverre er det ganske mange etterhvert som har snorket sin siste gang i Nidelven. Kommunen holder på (eller er muligens ferdig allerede) å sette opp en slags netting flere plasser der folk statistisk sett oftere ramler ut i elva. Håper det blir færre tapte liv pga det.

For min del blir det Scandic Nidelven, muligens med et rom sånn rett over elven. Kortreist "ferie" (mest fordi jeg ikke gidder å ta hjemreisen på under en halvtime sent på kvelden).

God dag fra Hvalstad. Her har jeg vært på Lucia i barnehagen, gått meg en skitur og så hentet et sykt på i barnehagen. Så greit å slappe av med en espresso nå. I kveld skal jeg på pinnekjøttlag sånn cirka midt mellom EB og SudCaravelle og det blir gjerne litt av det fuktige slaget. Ha en fin dag

13410aa299338b9ef5d39387f887fc74.jpg

God fredag fra Vy-toget. Skal ut på nye eventyr med ett for meg nytt flyselskap. SKal ha nærmeste flyplass som base camp. Ikke akkurat noen spennende verdensmetropol, men bedre enn Derby blir det ganske sikkert.

Ha en god enn alle som skal til noe bedre enn Derby i helga.

God dag fra Hvalstad. Her har jeg vært på Lucia i barnehagen, gått meg en skitur og så hentet et sykt på i barnehagen. Så greit å slappe av med en espresso nå. I kveld skal jeg på pinnekjøttlag sånn cirka midt mellom EB og SudCaravelle og det blir gjerne litt av det fuktige slaget. Ha en fin dag

13410aa299338b9ef5d39387f887fc74.jpg

Skal se jeg kan by på en Nespresso når du er på vei hjem...og jeg er på vei opp

Da var det endelig langhelg igjen ... Sitter og venter på at fruen skal komme hjem med en ladning godsaker fra en italiensk restaurant. Sulten nå, så håper hun kommer snart. ;)

Fredelig på slutten her, så etter å ha lest at Solskjær var en tur i Salzburg, våknet Hardy-gutten i meg. Fant en Cessna på FR24 som gikk MAN-SZG i morges. Ytterligere leting på Planefinder identifiserte den som Air Hamburg's D-CXLS og til slutt åpenbarte hele programmet seg på Flightaware. Så man kan kanskje gjette på at pappa Alfie også fikk skyss hjem til Stavanger etter å ha pratet med OGS ..

https://flightaware.com/live/flight/DCXLS/history/20191213/1448Z/EGCC/ENZV

Men nå blir det å knekke en flaske Liberty Creek og la helgefreden senke seg ... Ikke feil med halvannen liter god merlot til under 6 daler .. ;)

Last edited:
Back