LN-SSL
ScanFlyer Gold
Klappsete KSU-BGO med Widerøes
Da var tiden kommet at man skulle på kurs i Kristiansand.
Første leggen gikk til Bergen, og et kjent fjes smilte til meg fra kontoret i Widerøes LN-WFT.
Bryr meg ikke om å nevne hverken flightnummer eller navn, men legger bare ut noen utvalgte bilder.
Her er vi på cruise, 20.000 fot

Fra TINKO til LISTI og TAMEG hadde vi 54 knop motvind.
(Neste blir NASTI, og LISTI, TAMEG, NASTI blir jo en heller dirty rute:colgate

Vakre Bergen passeres. Vi ser bl.a. at statsråden er hjemme og at Hurtigrutens FRAM ligger fortøyd der nede

Vi nærmer oss Flesland, farten er 120 knop og vi flyr gjennom 1.560 fot

Min gode venn her har selvsagt fullstendig kontroll

400 fot passeres, og vi lander på Flesland om noen få strakser.
Tusen takk for en fantastisk tur til kaptein og styrmann!

Da var tiden kommet at man skulle på kurs i Kristiansand.
Første leggen gikk til Bergen, og et kjent fjes smilte til meg fra kontoret i Widerøes LN-WFT.
Bryr meg ikke om å nevne hverken flightnummer eller navn, men legger bare ut noen utvalgte bilder.
Her er vi på cruise, 20.000 fot

Fra TINKO til LISTI og TAMEG hadde vi 54 knop motvind.
(Neste blir NASTI, og LISTI, TAMEG, NASTI blir jo en heller dirty rute:colgate


Vakre Bergen passeres. Vi ser bl.a. at statsråden er hjemme og at Hurtigrutens FRAM ligger fortøyd der nede

Vi nærmer oss Flesland, farten er 120 knop og vi flyr gjennom 1.560 fot

Min gode venn her har selvsagt fullstendig kontroll

400 fot passeres, og vi lander på Flesland om noen få strakser.
Tusen takk for en fantastisk tur til kaptein og styrmann!
