Klagetråd over medpassasjerer

Re: Klagetråd over medpassasjerer

Medpassasjeren på LGW-BGO her om dagen mente tydeligvis at han hadde hevd på det ledige midtsetet som sitt personlige oppbevaringssted for avis/jakke/pad/øreplugger osv. Er jeg oversensitiv når jeg synes det er irriterende med folk som bare tar seg til rette slik?

Motstykke: den koselige damen på AES-TRD som kommenterte at det var så romslig og behagelig med ledig midtsete, og at det var praktisk at vi kunne dele på "midtbordet" under frokosten.
Pleier dele det ledige midtsetet med naboen, slik at begge har mulighet for å legge fra seg aviser ol. Nok plass til begge, det har aldri vært grunn til problem eller irritasjon . Bordet deles også. Hvis ikke medpassasjereren har tatt plassen under midtsetet foran til bagasje, hender det at jeg putter pcveska der.

Re: Klagetråd over medpassasjerer

Pleier dele det ledige midtsetet med naboen, slik at begge har mulighet for å legge fra seg aviser ol. Nok plass til begge, det har aldri vært grunn til problem eller irritasjon . Bordet deles også. Hvis ikke medpassasjereren har tatt plassen under midtsetet foran til bagasje, hender det at jeg putter pcveska der.
Tenker akkurat det samme, men denne karen begynte med å legge jakken utover hele setet, slik at jeg måtte ha lagt mine ting oppå. Om plassen under setet foran hadde vært tatt hadde ikke gjort meg noe, men å ha et halvt bord/sete ekstra er veldig praktisk.

Når jeg opplever slikt så skyver jeg bare høflig jakke litt bort til ca midt på setet, og legger mine ting der.
Når jeg er førstemann til å legge mine ting i det ledige setet så passer jeg på å legge på "min" halvdel.
Kanskje er jeg skapsosialist, liker å dele, selv om jeg liker å fly "der fremme"....?

Back