• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

KL lancerer double daily til AAR fra oktober?

Har jeg også hørt, og kan så håbe det er rigtigt.
KL har jo prøvet før på AAR, dengang var det med Saab 340
Hilsen Ole
 
Ja jeg læste det på scramble for en 2-3 uger siden.
AAL-Ams går vist forrygende, uden det har kostet pax i BLL den er bare forsat med at vokset med tocifferet stigning efter de startede AAL op. Jeg havde nu regnet med en 3 afgang fra AAL i stedet.
At de starter i AAR vil nok koste lidt i BLL.
Spændende hvad SK/QI siger til det?
 
Tror ikke at QI vil gøre noget.
Men om SAS eller en partner som LH vil gøre noget kan man jo ikke vide noget om. Personligt så jeg gerne en rute til MUC, og gerne med SAS CR9...men det er nok ikke
SAS strategi igen at forsøge opstart i Jylland..
Hilsen Ole
 
Tror ikke at QI vil gøre noget.
Men om SAS eller en partner som LH vil gøre noget kan man jo ikke vide noget om. Personligt så jeg gerne en rute til MUC, og gerne med SAS CR9...men det er nok ikke
SAS strategi igen at forsøge opstart i Jylland..
Hilsen Ole

Jeg tror det er yderst usandsynligt at SK prøver sig med udenrigs fra AAR igen. Man fløj vel LHR indtil for ca 10-12 år siden?

LH kunne være interessant fra AAR. Jeg tror dog ikke rigtigt på det...
 
LH kunne være interessant fra AAR. Jeg tror dog ikke rigtigt på det...

Den næste LH destination fra det jyske kunne være Sønderborg, der søger om at blive binational lufthavn, den vil så også få status som tysk indenrigs lufthavn og masse af EU-tilskud, oven i det nuværende store kommunal og statslige tilskud:headbang
 
Back
Top