Ingen som har lest, og kommentert Aftenposten side 12 Torsdag 19.11 ?..., passer vel ikke her...
Folk her inne er vel smarte nok til å holde seg unna flyaksjer in the first place!?![]()
Hvis SGS selges ut tror jeg aksjene stiger, hva tror dere? Kjøpe SAS-aksjer eller ikke??
Gode resultater??? Var det ikke for salget av BMI så hadde tallene vært røde i Q3 også.Mange er vel det, ja! Selv har jeg tjent (store) penger på Norwegian-aksjer. To ganger har jeg hamstret aksjer 10-15 kr. og solgt på 130-170 kr. - og det har nødvendigvis gitt en pen avkastning. Vi ser nå en korreksjon av Norwegian-aksjen, mens SAS-aksjen er stabilt lav og lite omsatt. Jeg tror det er lite å hente i Norwegian-aksjer de neste månedene, SAS-askjen kan bli et interessant case på sikt om selskapet fortsetter å levere gode resultater.
Jeg tror ikke man skal ta imot råd for aksjekjøp her inne på forumet.
Råd for dette skal man hente utenfor dette forumet og av meglerhus dersom man ikke har peiling på aksjer.
Og en ting som kan være verd å huske ; man skal ha råd til å tape innsatsen!
Jeg tror ikke man skal ta imot råd for aksjekjøp her inne på forumet.
Råd for dette skal man hente utenfor dette forumet og av meglerhus dersom man ikke har peiling på aksjer.
Og en ting som kan være verd å huske ; man skal ha råd til å tape innsatsen!
Litt OT, men aksjer i Hurtigruten ASA er tingen nå tror jeg. Aksjen ligger mellom 4 og 5 kroner, selskapet leverer stadig bedre tall og Hegnar er inne som storinvestor på 20 % av selskapet. Løp og kjøp![]()
Foreslår dere flytter aksjediskusjonen over til Hegnar Online, så kan vi diskutere fly her.
![]()
Mange er vel det, ja! Selv har jeg tjent (store) penger på Norwegian-aksjer. To ganger har jeg hamstret aksjer 10-15 kr. og solgt på 130-170 kr. - og det har nødvendigvis gitt en pen avkastning. Vi ser nå en korreksjon av Norwegian-aksjen, mens SAS-aksjen er stabilt lav og lite omsatt. Jeg tror det er lite å hente i Norwegian-aksjer de neste månedene, SAS-askjen kan bli et interessant case på sikt om selskapet fortsetter å levere gode resultater.
Det nærmer seg året siden spådommen. SAS er ned nærmere 60 prosent. DY er ned knappe 25 prosent. Forutsatt at jeg leser tallene fra Oslo Børs riktig.
Det nærmer seg året siden spådommen. SAS er ned nærmere 60 prosent. DY er ned knappe 25 prosent. Forutsatt at jeg leser tallene fra Oslo Børs riktig.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.