• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Kjøp billett med DY, fly med SK

Re: Kjøp billett med DY, fly med SK

Augurktida starter tidligere og tidligere, nok et bevis på global oppvarming ;)

Dette har skjedd før. For nokre månader sidan var eg med dagens siste DY frå OSL til AES. Omtrent samtidig var det SK avgang på same strekning. Ombord i DY starta det ny telling av pasasjerane fordi det var ein for mykje ombord. Det vart etterlyst om alle var på rett fly, utan reaksjon. Så kjem det ein frå SGH i døra og spør om det er nokon som har SK bilett, også utan reaksjon. Dei mangla nemleg ein person. Det vart diskutert om dei skulle ta namneoprop på begge flya for å finne kven som var feil, men vi var 20 min sein. Kabinsjef DY tok sjefsavgjersle med støtte frå kaptein på at "blindpassasjeren" fekk vere med. Dette vart tiljubla av alle ombord som gjerne ville heim.

Den som hadde feil bilett turde nok ikkje seie eit ord før det vart gått nokre månader. Det hadde nok vorte for flaut......

Eg trur slikt vil kunne skje av og til. Ingengrunn til å skrike opp. Alle har vore gjennom sikkerheitskontrollen, og alle hadde bilett på eit fly.

Då kunne det gått verre ein gong på Værnes. Der stod flya til Mosjøen og Mo i Rana side om side. Det til MQN hadde ein pasasjer for mykje, og det til MJF ein for lite.
Det vart ropt opp både ein og to gonger utan at nokon reagerte. CC starta å gå frå sete til sete og sjekke biletter og på nest bakerste rad er set ei dame som forskrekka roper opp: "Går ikke dette flyet til Mosjøen?"
Alle andre log godt, og ho vart nok møtt av eit eller anna då ho kom inn i rett fly også.

Eg synest at i dei aller fleste tilfelle så taklar både Personell i flya og på bakken, slikt på ein god måte med fokus på,service og sikkerheit. Så skjer det ein og anna glipp, men det er brøkdelen av nokre promiller av det talet på passasjerer som vert transportert.

Dette har skjedd før. For nokre månader sidan var eg med dagens siste DY frå OSL til AES. Omtrent samtidig var det SK avgang på same strekning. Ombord i DY starta det ny telling av pasasjerane fordi det var ein for mykje ombord. Det vart etterlyst om alle var på rett fly, utan reaksjon. Så kjem det ein frå SGH i døra og spør om det er nokon som har SK bilett, også utan reaksjon. Dei mangla nemleg ein person. Det vart diskutert om dei skulle ta namneoprop på begge flya for å finne kven som var feil

Vet ikke SK normalt hvilken passasjer det er som mangler da? Boardingkort blir jo skannet ved ombordstigning (sett bort fra disse som klarer å snike seg forbi da), og jeg regner med vedkommende hadde blitt etterlyst over høyttaleranlegget på flyplassen flerfoldige ganger.

Trodde forresten først SK dro et stunt a la WF da jeg så tittelen på denne tråden :p

Vet ikke SK normalt hvilken passasjer det er som mangler da? Boardingkort blir jo skannet ved ombordstigning (sett bort fra disse som klarer å snike seg forbi da), og jeg regner med vedkommende hadde blitt etterlyst over høyttaleranlegget på flyplassen flerfoldige ganger.

Trodde forresten først SK dro et stunt a la WF da jeg så tittelen på denne tråden :p

Ingen som manglet, var en for mye. Trolig har vedkommende gått via turnstil. Den skal kun slippe igjennom folk med billett på flighten, men datafeil skjer. Og trolig blir vel ikke denne personen registrert i boardingsystemet heller? Gatepersonellet viste iallefall ikke at det var for mange ombord før de sammenlignet tall med purser.

Ingen som manglet, var en for mye. Trolig har vedkommende gått via turnstil. Den skal kun slippe igjennom folk med billett på flighten, men datafeil skjer. Og trolig blir vel ikke denne personen registrert i boardingsystemet heller? Gatepersonellet viste iallefall ikke at det var for mange ombord før de sammenlignet tall med purser.

Tenkte på personen som manglet hos SK i historien over. Om f.eks. 100 personer er innsjekket på flighten og kun 99 kommer ombord vet de vel hvem personen som mangler er? Ergo kunne dette navnet ha blitt etterlyst ombord på DY-flyet, framfor å gjennomføre et helt navneopprop (om man ikke hadde sett gjennom fingrene med det som her da).

Det er lett å "snike" seg forbi turnstil også. I går gjekk ei rett rundt turnstile sidan "den virka, men ikkje virka likevel" då ho skulle ombord på Dat til RYG. Ho tok derimot kontakt med personen som stod og sjekka inn folk manuellt, så det ordna seg. Når det er mange stressa folk som skal ombord på ein gang så vil eg tru at slikt kan skje utan at personen/personane i gate greier å plukke opp alt. Så lenge vi ikkje har sluser til ein og ein person opna med fingeravtrykk elns. kan sånnt skje. Reknar med det er gode grunnar til at kabinpersonalet går rundt med sånne klikketing :-) Det er vel eit teikn på at ting tross alt fungerar sidan denne pasasjeren vart flytta av flyet _før_ avgang. (På sida: flaug ein gang innanriks i USA. Hugsar ikkje kvar. Då sa cabin crew noko slikt som om "dette er siste sjans til å gå av flyet om du ikkje skal dit vi skal". Det stussa eg litt meir på :-)

Back