• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Kjeviks grønne måke

LN-GBM

ScanFlyer Silver
Kjeviks grønne måke

Fant ut jeg måtte komme meg på banen med et par WF-bilder, for anledningen LN-WFT.
wft_web.jpg

wft2_web.jpg

acu2_web.jpg

Så tok ACU'en et par landingsrunder.

v25_web.jpg

Så til kveldens lille sidesprang over til "den andre siden". :drunk: En av Bussens V25 fra Vest på Volvo chassis. Dette er et syn som snart blir historie her i byen, da Nettbuss overtar anbudet her nede fra nyttår. Da blir det Mercedes for alle pengene.

Re: Kjeviks grønne måke

Vakkert. :) Bilde nr 2, WF med brua i bakgrunnen, var utrolig tøft. :)

Flotte bilder! :) Digget nummer 2!

Har du reg på den bussen? Veldig mulig jeg har tatt den et par ganger :p

Jepp, bilde nr. 2 er en perle!

Men bussene på Kjevik var da røde (og muligens noe hvitt)? Men det var visst på 1970-tallet ..... :D

Flotte bilder...skal selv ut å fly torsdag morgen med måken fra Kjevik til Sola.

Dengang het det Topdalsruta. A/S Bussen ble dannet på 80-tallet da Vågsbygdruta, Bybussen, Topdalsruta og et selskap til slo seg sammen.

Dengang het det Topdalsruta. A/S Bussen ble dannet på 80-tallet da Vågsbygdruta, Bybussen, Topdalsruta og et selskap til slo seg sammen.

Torridalens bilruter...

Thanks for lookin' folks!

Og i dag ble det kumåke, LN-WDH, på Stavanger-ruta.
wdh_web.jpg

wdh2_web.jpg

kha_web.jpg

Og DY svippet innom en tur med LN-KHA mens jeg ventet.

Bilde nr 2 var virkelig fint ja, litt annen bakrund gjør seg:) Ellers fin serie fra Kjevik.

Fantastiske bilder fra alle sammen! Men jeg må si jeg er svakest for Glenns 'ovenfra og ned'-bilder! :D

Flotte bilder fra den andre enden også. Det siste bildet var tøft.

Back