• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Kjeller i går

Jerry

ScanFlyer Blue
Kjeller i går

1
sdu2.jpg

2
2gvd.jpg

3
dp8d.jpg

4
yxyv.jpg

5
j2kh.jpg

6
sw9x.jpg

Re: Kjeller i går

Me like very much :)

Hvor bør jeg dra for å sjansje på å se disse maskinene? og hvor ofte er de ute å lufter seg ?

Usedvanlig vakre bilder!

Og det er vel bare på Kjeller (ikke Bodø eller Ørland) at man har lov til å ta bilder av disse flyene?

Utrolig flotte bilder! Er det noe trafikk på Kjeller nå for tida? :)

Ikke så mye. I går 2x f-16 od Saab Safir, i dag F-16.

Usedvanlig vakre bilder!

Og det er vel bare på Kjeller (ikke Bodø eller Ørland) at man har lov til å ta bilder av disse flyene?

Bodø og Ørland ikke? Godt at jeg ikke visste det når jeg fotografere der :D

Godt at jeg ikke visste det når jeg fotografere der :D
Først og fremst flotte bilder.

Når det gjelder fotoforbudet er forskjellen at Kjeller ikke er militært bevoktet i samme grad som Bodø og Ørland. Så lenge du ikke åpenbart fotograferer militære bygninger er det ingen fare.

Herlige bilder, da jeg var pur ung SQ 777 , slutten av femtiåra, lå jeg ved enden av 30 og så/hørte F 84 Thunderjet ule over hodet. Ikke så høyt over :8:

Ingen jagde guttunga..:D

Herlige bilder, da jeg var pur ung SQ 777 , slutten av femtiåra, lå jeg ved enden av 30 og så/hørte F 84 Thunderjet ule over hodet. Ikke så høyt over :8:

Ingen jagde guttunga..:D

Edit: F 84 hadde en annen climb

Back