Maverick ScanFlyer Blue 29 May 2011 #1 Kjeller Flydag 29.05.2011 (re-edited) Her er mine fra idag. Synes egentlig jeg ikke traff så mye bra med 70-200mk2, lyset var forferdelig til tider. Last edited: 31 May 2011
Kjeller Flydag 29.05.2011 (re-edited) Her er mine fra idag. Synes egentlig jeg ikke traff så mye bra med 70-200mk2, lyset var forferdelig til tider.
Even92LN ScanFlyer Gold 30 May 2011 #3 Flotte og skarpe bilder! Men ser ut til at de har mistet en del farge? Husk å lagre bildene med sRGB før du laster dem opp på nett
Flotte og skarpe bilder! Men ser ut til at de har mistet en del farge? Husk å lagre bildene med sRGB før du laster dem opp på nett
Toby91 ScanFlyer Silver 1 Jun 2011 #9 Flotte bilder, men blasse var de Likte best det lave bilde med de to med krysset på haleroret :lol: Ellers ble jo F-16 bildene ganske bra, veit selv at den er vanskelig å ta bilder annet enn når den står i ro på bakken :lol:
Flotte bilder, men blasse var de Likte best det lave bilde med de to med krysset på haleroret :lol: Ellers ble jo F-16 bildene ganske bra, veit selv at den er vanskelig å ta bilder annet enn når den står i ro på bakken :lol: