Tændis
ScanFlyer Blue
Var en kjempeflott dag med masse gromlyder og flotte fly å se på. 15.000 var kommet til Kjeller for å nyte dagen, skrev Romerikes Blad i dag! Dette er første gang jeg har tatt bilder på flyshow, så tips om hva jeg kan forbedre til Rygge i august tas imot med stor takk
Først ut er "Saver" som ankom mens jeg kom syklende nedover gata, rakk akkurat å dra frem kameraet!
Nydelige DC-3 Dakota fløy rundturer som vanlig og her står den klar for første tur rundt på Romerike
Tiger Moth og Cub i formasjon
Cornellen fulgte noen meter bak
Harvard LN-TEX
Svensken Bertil Gerhardt ankommer rett fra Sverige i sin nydelige Spitfire
3 stk. Saab Safir i formasjon
Sea-King tar en lowpass før den setter snuten hjem mot Rygge
Birddog display
Dakota'n tok en liten pause fra sine publikumsturer og fløy over plassen med 12 hoppere om jeg ikke husker helt feil. I 2100 fot ble de sluppet og landet fint på gressplenen foran folkehavet

Først ut er "Saver" som ankom mens jeg kom syklende nedover gata, rakk akkurat å dra frem kameraet!

Nydelige DC-3 Dakota fløy rundturer som vanlig og her står den klar for første tur rundt på Romerike

Tiger Moth og Cub i formasjon

Cornellen fulgte noen meter bak

Harvard LN-TEX

Svensken Bertil Gerhardt ankommer rett fra Sverige i sin nydelige Spitfire

3 stk. Saab Safir i formasjon

Sea-King tar en lowpass før den setter snuten hjem mot Rygge

Birddog display

Dakota'n tok en liten pause fra sine publikumsturer og fløy over plassen med 12 hoppere om jeg ikke husker helt feil. I 2100 fot ble de sluppet og landet fint på gressplenen foran folkehavet