Mente jeg leste i AFTENBLADET her om dagen at der ikke ble økning i/på SVG fra DY sin side,
nå er det ikke det dette handler om men i samme artikkel så stod der at de økte fra 5 til 7 turer til BGO ( tilgi meg om jeg husker feil )
Men så kommer snuoperasjonen, nå, noen dager etter nevnte artikkel er de nede i 6, no big deal igrunnen, men den ene er på "bekostning" av SVG-TRD ruten som nå er blitt SVG-BGO-TRD V.V. Heller ingen big deal, kanskje, men for meg føyer det seg inn i rekken av raske snuoperasjoner, husket et interjuv Kjos hadde med AFTENBLADET og der ble økning SVG-RYG trukket frem, hva skjedde, jo de la like godt hele dritten ned.
Så er det lettere/enklere/mer ok om en LCC kutter enn et netteverksselskap, hadde en eventuell kutt av SVG-KRS kunne foregått i samme stillhet? :fly
nå er det ikke det dette handler om men i samme artikkel så stod der at de økte fra 5 til 7 turer til BGO ( tilgi meg om jeg husker feil )
Men så kommer snuoperasjonen, nå, noen dager etter nevnte artikkel er de nede i 6, no big deal igrunnen, men den ene er på "bekostning" av SVG-TRD ruten som nå er blitt SVG-BGO-TRD V.V. Heller ingen big deal, kanskje, men for meg føyer det seg inn i rekken av raske snuoperasjoner, husket et interjuv Kjos hadde med AFTENBLADET og der ble økning SVG-RYG trukket frem, hva skjedde, jo de la like godt hele dritten ned.
Så er det lettere/enklere/mer ok om en LCC kutter enn et netteverksselskap, hadde en eventuell kutt av SVG-KRS kunne foregått i samme stillhet? :fly