• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Kjapp rapport fra REK

LN-KOG

Osapanga chipongwe
Medlem
Fløy OSL-KEF med Icelandair i går siden det ikke er noe alternativ - og det er synd. Så hele FIs flåte på KEF før jeg dro inn til byen via Den blå lagune.

Her i REK er det ganske my morsomt ute på apron i tillegg til Air Icelands flåte, bl.a. en canadisk Casa som skal til Bergen i morgen på veg til Sverige.

Været: Omtrent som servicen på FI, grått og kaldt.

Høres ut som om du har fløyet med samme crew som det vi gjorde i mai...:wow:

De kjente ikke til :) . Minnet meg om SAS på sitt aller mest arrogante før Jannes smilekurs.

Nå er det nok noen som mener at SAS ansatte ikke har smilt så mye (eller hatt så stor grunn) til å smile de siste årene heller...

Men jeg er enig at FI virker kaldt...

Men artig gimmick å ønske alle "velkommin heimatt" når en lander i Reykjavik. Tror Icelandair alltid gjør det.
:)

Ja! Velkommen hjem delen er kjempebra. Minner meg om dørvakten på Sheraton Towers i Singapore som også sa Welcome Home når du gikk ut av bilen og inn på hotellet...:up:

Originally posted by DY
Men artig gimmick å ønske alle "velkommin heimatt" når en lander i Reykjavik. Tror Icelandair alltid gjør det.
:)
Ikke på lørdag. De gjorde det sist gang jeg fløy med dem, men selv om strakte ører (eller hva det heter) så hørte jeg ingenting.

Men Perlan er en must om man kommer hit. Litt dyrt, men det er alt her.

Da jeg så en levende mark "spasere/skli" over min tallerken fikk jeg nok av Perlan...:naughty:

Originally posted by LN-KOG

Men Perlan er en must om man kommer hit. Litt dyrt, men det er alt her.

Enig! Fin utsikt mot REK er det også derfra :)

Ellers er du absolutt inne på noe når det gjelder servicen til Icelandair, den er ikke noe særlig. Kjip mat også, kald kylling er typisk. Skulle gjerne hatt et (lavpris-) alternativ dit.

Originally posted by Andrev
Ellers er du absolutt inne på noe når det gjelder servicen til Icelandair, den er ikke noe særlig. Kjip mat også, kald kylling er typisk. Skulle gjerne hatt et (lavpris-) alternativ dit.
Iceland Express flyr til CPH og STN, men ikke andre steder. Det hadde vært spennende om de også fløy til OSL...

Iceland Express flyr til CPH og STN, men ikke andre steder. Det hadde vært spennende om de også fløy til OSL...
Flyver de ikke også til Hahn

Originally posted by jens
Flyver de ikke også til Hahn

Stemmer det, 3 ganger i uken om sommeren i alle fall. Oslo hadde vært bra. Om ikke Iceland Express gjør det, så kanskje Norwegian? Det må da være marked for et par ukentlige avganger?

Litt dyrt, men det er alt her.

<Host> Ja, det skal være helt sikkert, de a'la carte prisene der kan jo skremme vettet av både nordmenn og japanere! (Og JA, jeg er klar over valutakursen, men dog :wow: ) Men 4-retters var ikke så ille!

Back