Marcus W ScanFlyer Blue 9 Aug 2009 #1 Några bilder av en besökare från JPW. Räknar med att Speedy kommer med fler bilder av bättre kvalitè Avslutar med en A320
Några bilder av en besökare från JPW. Räknar med att Speedy kommer med fler bilder av bättre kvalitè Avslutar med en A320
A AggTouchdown ScanFlyer Gold 9 Aug 2009 #2 Så den stod der tidligere i dag ja, noen idè om når den skal dra igjen?
N2630B ScanFlyer Blue 10 Aug 2009 #4 Flotte bilder! Noen som vet om MAINE som staar paa halen har med hjemstaten til flyet aa gjoere, eller er det noe annet?
Flotte bilder! Noen som vet om MAINE som staar paa halen har med hjemstaten til flyet aa gjoere, eller er det noe annet?
L LN-KRF ScanFlyer Gold 10 Aug 2009 #7 Er dette på rygge? I såfall så tror jeg neppe den blir å dra før etter Rygge Air Show..den skal være der..
Er dette på rygge? I såfall så tror jeg neppe den blir å dra før etter Rygge Air Show..den skal være der..
A AggTouchdown ScanFlyer Gold 10 Aug 2009 #8 Den står på Rygge ja, men det virker lite trolig at de lar maskina stå der i to uker...
HS-TGA ScanFlyer Blue 10 Aug 2009 #9 Flott maskin dette. Var selv obord i en slik under Sola Air Show i 2007. Tenke seg til at den hadde vært på vingene siden 1964.
Flott maskin dette. Var selv obord i en slik under Sola Air Show i 2007. Tenke seg til at den hadde vært på vingene siden 1964.
A afb ScanFlyer Blue 11 Aug 2009 #11 Flotte bilder! Så den tok av i sta, men mulig den bare skal på en liten luftetur?
L LN-KFW ScanFlyer Blue 11 Aug 2009 #12 Hvis den står på Rygge, så tror jeg det var denne som drev å fløy over her 4-5 ganger tidligere idag.
Hvis den står på Rygge, så tror jeg det var denne som drev å fløy over her 4-5 ganger tidligere idag.
Marcus W ScanFlyer Blue 11 Aug 2009 #13 Den gick tillbaka till USA tidigare idag. Den du såg, LN-KFW, var en NATO B707 som gjorde approacher med touch-and-go. Den kom från Geilenkirchen (? Stavning)
Den gick tillbaka till USA tidigare idag. Den du såg, LN-KFW, var en NATO B707 som gjorde approacher med touch-and-go. Den kom från Geilenkirchen (? Stavning)