Katastrofe....

sk931

ScanFlyer Rusty
Vi har haft indbrud i vores hus....Dem der lavede det, har ikke fjernet noget videre,men
da de ikke fandt noget de kunne tage med sig, gav de sig i kast med at lave
hærværk....og her fandt de også frem til min slides. Stort set samtlige slides er blevet
hevet ud af deres kassetter og smidt rundt omkring i huset.
Men allerværst er at mange at min SAS slides af DC6/DC7 og DC9 er decideret
ødelagt.
Der er blevet trampet rundt i dem.
Selv om vi har hund(en Schæfer) er de gået ind og har lokket hunden ind på badeværelset og låst døren.
Trist at det skulle gå sådan .Jetg har lige brugt måneder på at sortere slides og
tage fra til Richartd(BU662). Nu kan jeg begynde forfra. Det er trist, trist

Bedrøvelig hilsen
Ole

Replying to Topic 'Katastrofe....'

Ole, i den situation er der kun een ting at sige - og det gør du så godt selv:

Originally posted by sk931

HUSK: The sun always shines above the skies

Ole

Beklagelig å høre at noen personer er så til de grader presset at de må ramponere andres eiendom! Viktig å tenke at det er syke mennesker, selv om det ikke er noen unnskyldning.

Vil gjerne uttrykke min dype medfølelse i denne situasjonen. Forferdelig å bli rammet av slikt!

HUFF-HUFF. Jeg føler med deg. Dere slides-samlere bør - for å bevare arven for ettertiden - scanne bildene og få dem lagt på CD'er (på en trygg plass)

Virkelig trist å høre! :(

Jeg har for å sikre meg kjøpt en extern harddisk hvor jeg har alt lagret,
den er trygt plassert i en brann-safe. Har dobbelt opp av alt.

Min dypeste medfølelse, Ole. Jeg har selv opplevd innbrudd hvor bl.a. samlesaker enten er blitt stjålet eller ødelagt. Og så er det så vemmelig å vite at noen fremmede idioter har rotet gjennom personlige ting. :(

Mina djupaste sympatier till dig och din familj. Har själv varit utsatt för inbrott/stölder och vet hur j-vligt det är.

Back