Originally posted by captaink
Samtidig blir Servisairs omdømme som leverandør ytterligere pulverisert.
Originally posted by Trety
Samtidig blir Servisairs omdømme som leverandør ytterligere pulverisert.
Kommer litt an på hvem av kundene som prioriteres høyest. Jeg vil tippe at kanskje DY får mest problemer, de har allerede sagt opp kontrakten og Servisair vil nok mest sannsynlig gjøre det de kan for å pleie forholdet til sine eksisterende kunder.
Hvor mange er det forresten som mister jobben eller sier opp pga. tapet av kontrakten?
Originally posted by The Ticketor
Jeg vil ikke kalle det at noen vet at han mister jobben, og finner seg en ny/slutter, for en "aksjon."
Originally posted by Someone
Vel en leverandør må tåle å bli byttet ut hvis en kunde får ett bedre tilbud fra en konkurent uten å bedrive destruktiv virksomhet som minner om hevn.
Uansett er det for sent for Servisair. De har hatt all verdens tid til å vise at de duger. F.eks. hadde det vel vært en ide og sørge for at det er 4 baktrapper tilgjengelig for DY slik som avtalen sier. Gjentatte purringer i årevis har ikke hjulpet. Forøvrig alltid dårlig utstyrt, gammelt råttent utstyr som ofte ikke virker.:nor
Men uansett ligger feilen her hos Serviceair som ikke holder det de har lovet og ikke Norwegian som må få lov til å bytte leverandør.
Originally posted by rampen
Men uansett ligger feilen her hos Serviceair som ikke holder det de har lovet og ikke Norwegian som må få lov til å bytte leverandør.
Og du har ikke peiling ser jeg..
Originally posted by rampen
Og du har ikke peiling ser jeg..
Vel Norwegian har en AVTALE med Serviceair om at Serviceair skal levere bakketjenester til Norwegian på en tilfredstillende måte. Hvis Norwegian blir skadelidende pga at Serviceair ikke greier å levere i hendhold til avtalen og Norwegian da opplever forsinkelser etc. så har Serviceair per definisjon begått ett avtalebrudd.
Så med mindre Serviceair har en eller annen merkelig klausul i avtalen om at de ikke trenger levere varene til avtalt pris og standard HELE kontraktstiden så er dette ingen andre enn Serviceair sin skyld.
...så hvem som ikk har peiling her er nok deg!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.