• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Kanskje en skulle innføre skikk og bruk for passasjerer

Re: Kanskje en skulle innføre skikk og bruk for passasjerer

Beklager, det var ikke vonde tanker, men ser det ble feil i sammenhengen.
Vekke nu;)

Slett hele denne tråden. Dette er bare ekkelt.

"This air is your air, this air is my air........ This air was recycled for you and me."

Lett omskrevet. Sånn er det altså å fly, egentlig rart at så mange flyr unødvendig, frivillig.

Dette er ikke mindre ekkelt enn sokker og sko til såkalte biznisser på forumet i deres trip reports. Det lukter omtrent like blomsterduftende...

Den er jo drøy den der men viktig å ikke bli for snerpete også. Jeg mener at fullt betalende pax skal ha noe å gå på. Jeg bla med relativt rene sokker finner alltid en stilling som er god med den ene el andre foten plantet i setet foran(men aldri med sko el barbeint seff). Jeg betaler ofte mellom 10-20k en vei dit jeg skal i biz el bedre og forbeholder meg retten til å gjøre dette(as i feel like it). Snerpete folk er stort sett ikke bra folk:-) Og det hender jeg sågar sitter i shorts(ikke fotballshorts men med litt lengre ben)..

Back