Kansellerer Boeing

TG923

ScanFlyer Crusty
Medlem
Originally posted by ThomAAs

Unskyld at jeg spør, men hva er nytt her??
slapp av litt a, ikke nødvendig vis alle som tråler forumet daglig her å for med seg alt som er diskutert. Skulle bare mangle!

Hva med å svare slik litt mer voksent: Dette har vært diskutert føt og mer info finner du på diskusjonen hvor du viser til linken!

Må si meg enig med MartinL her. Det er ikke mye inspirerende å bli møtt med slike innlegg når man legger ut noe man synes er interessant.
Selv om de fleste av oss sikkert leser de fleste innleggene, er det ikke mulig å huske alt, og man kan heller ikke regne med at folk gjør søk for å finne på om temaet man skriver om er omtalt før. Så det så!!!

:old VC-10

Fra artikkelen:
I juli forrige år sa selskapet at man hadde signert en leveringsavtale for fire Boeing 777F Cargo, til tett oppunder USD 1,0 milliard / NOK 6,01 milliarder i henhold til listepris.
Må nevnes at avtalen med Boeing kun var en LOI, Letter Of Intent, og ingen bindende firm ordre. Mao har det ikke vært noen kansellering, de har bare ikke gått videre i kontraktsforhandlingene med Boeing.

Originally posted by MartinL

Originally posted by ThomAAs

Unskyld at jeg spør, men hva er nytt her??
slapp av litt a, ikke nødvendig vis alle som tråler forumet daglig her å for med seg alt som er diskutert. Skulle bare mangle!

Hva med å svare slik litt mer voksent: Dette har vært diskutert føt og mer info finner du på diskusjonen hvor du viser til linken!

Da utrykkte jeg meg feil... hehe det var jo ikke meningen å tråkke noen på tærene. Det jeg mente var om dette var uvanlig at selskaper gjør... Tydeligvis var jeg litt overtrøtt på morran i dag. Sorry :cry:

Back