Kansellere SAS-billett

Njord

Newcomer
Heisann,
jeg har en billett med SAS (Economy - Fixed) tur retur USA – Norge og lurer på om det er mulig å få denne kansellert. På selve "Booking confirmati​on" står det at "Ticket is non-refundable". Når jeg går inn på min booking på sas.no står det "Cancellation is not possible, please contact your local SAS Sales & Support". Noen som vet om det overhodet ikke er mulig å få denne kansellert, eller om det lar seg gjøre dersom jeg kontakter dem på telefon?

Gratis innen 24 timer etter booking. Etter dette får du kun igjen skatter og avgifter.

Du kan jo alltids ringe SAS, men jeg ville ikke forventet meg noe. Du kan imidlertid endre billetten mot et gebyr, dersom det er aktuelt å reise på en senere dato, ev. håpe på at du blir syk og får refundert billetten på reiseforsikringen.

Faen. Ringte, ikke en gang mulig å endre navn. Kun dato for utreise... jaja... livet suger fra tid til annen...

Faen. Ringte, ikke en gang mulig å endre navn. Kun dato for utreise... jaja... livet suger fra tid til annen...

Hvorfor det? Hadde du kjøpt en refunderbar billett hadde du fått igjen pengene. Fleksibilitet og alternativer koster.
At du får tilbake skatter og avgifter gjør at du får tilbake over 2000kr.

Last edited:

Det skal vel være mulig å forandre navn fram til en dag eller to før avreise, mot et gebyr på 2-300 kr ?

Back