• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Kandidaten ikveld

• Thread starter Thread starter DY
  • Start date Start date

DY

ScanFlyer Dusty
I kveld på TVNorge kl. 21.30
Kandidatene flyr høyt
De fem lederspirene som fremdeles kjemper om en toppjobb i Nikita-konsernet i tv serien ”Kandidaten”, vil i kveld stifte bekjentskap med flybransjen. Kveldens oppgave går ut på å tjene mest mulig cash ved salg av inntil 100 tur/retur flybilletter fra Norwegian. Hvem av kandidatene som mislykkes gjenstår å se, men en av de vil i løpet av kvelden hører ordene; Du har sparken!
Mer her:
http://www.boarding.no/art.asp?id=15939
http://www.tvnorge.no/programmer/kandidaten

Originally posted by EB
Håper dette gir mer penger i kassen til DY!!
Ja så lenge billettene selges for mer enn avgiftene så er det vel inntekter i kassa....om enn ikke nok til å dekke driftsutgiftene;)
Var ganske mange billetter det var snakk om. 200 t/r billetter totalt

Og da var programmet ferdig...

Artig å se hva slags strategi de valgte.
Mens de ene gikk rett til store grupper, og forsøkte å selge mange billetter på en gang, prøvde de andre å selge til enkeltpersoner...

Er vel ikke så overraskende hvem som gjorde størst suksess. :)

For første gang følger jeg med på en såkalt "reality serie"... Men denne serien er jeg vel programforpliktet til å følge med på. En ting kan jeg ihvertfall si med hånden på hjertet: Den av de som vinner kommer inn i et fantastisk godt konsern å jobbe i!:)

Originally posted by enml
For første gang følger jeg med på en såkalt "reality serie"... Men denne serien er jeg vel programforpliktet til å følge med på. En ting kan jeg ihvertfall si med hånden på hjertet: Den av de som vinner kommer inn i et fantastisk godt konsern å jobbe i!:)
Javel - kjenner ikke Nikita-konsernet i det hele tatt, men denne programserien gir både Nikita og Norwegian god reklame.
Kanskje vinneren til neste år får jobb i Norwegian??:D

Kjos hadde vel også passet som programleder i denne serien...og det må da være mye mer morsomt å få få jobb i et flyselskap enn i en "frisørsalong"....

For oss flytullinger er det kanskje morsommere å jobbe i et flyselskap enn i en frisørsalong... Men her er det snakk om en lederstilling i den internasjonale satsingen Nikita Hair AS. Vi skal nå etablere oss i alle Europeiske hovedsteder i løpet av 2006. Innen 2015 skal vi være etablert worldvide med 500 salonger. Nok å ta fatt i med andre ord:up:

Back