Kan noen som har med SAS og frakt hjelpe litt?

Utflyttet

Ute på tur
Jeg har en pakke på vei fra Australia til Bergen, sendt med Menzies fra BNE, og har bare en ID som er "MAWB 160-6519 0543-BGO", og inge baggasjesystemer kan helt fortelle meg hvor den er og når den trolig dukker opp i Bergen. Noen som kan grave litt?

-A

MAWB er Master Air WayBill og 160 er prefix'et til Cathay. Trackingen deres er litt forvirrende - det eneste som egentlig matcher er at den kommer fra BNE. Ett kolli 29 kg .. stemmer det? Ser her ut som at den ble booket til CDG, men er tollklarert i HKG ..

http://www.cathaypacificcargo.com/usrapps/eServices/track/track.aspx?i=160-6519+054

Menzies opererer bare som speditør.

Og den er delvis strandet på CDG med en kryptisk mail tilbake om at den er påført nytt AWB og at SAS skal håndtere den CDG-OSL-BGO, men har ikke fått nummeret, etc...

-A

Akrobat ... Moralen er: ligg unna Menzies neste gang.

Det var den orginale planen, inntil Martins Lilla Menn fortalte meg at de befrakter ikke personlig eiendom som rester av flyttelass, sokker, boksershorts, og annet rask til Norge fordi toll og slikt var en sann kattepine.

-A

Vi brukte et adskillig bedre beslutninsgrunnlag. Vedkommende herre i lilla som forkalrt han ikke vil ha med min kamera sine sokker å gjøre pekte på døren i huset ved siden av, og det var den opsjonen som førte til minimal somling og dermed raskere fremkomst til grilling, pils og sol. Helt klart den smarteste løsningen.

-A

Back