• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Kan kort fra SpendOn brukes på sas.no?

sarpingen87

ScanFlyer Blue
Kan kort fra SpendOn brukes på sas.no?

Kan SpendOn gavekort som man får på Narvesen og 7/11 brukes på sas.no?

Trenger ett kjapt svar.

Re: Spm og SpendOn og trenger svar kjapt

Fra spendon.no:

SpendOn Gavekort er et Visa kort som kan benyttes på 25 millioner brukersteder over hele verden – inkludert nettbutikker.

Kortet kan benyttes i hele verden i alle butikker som aksepterer Visa

SAS er et nettsted som tar VISA, så jeg vil anta det.

Står forøvrig også:

Husk da å oppgi "SpendOn gavekort" i feltet "kortholders navn" (eller tilsvarende) dersom nettbutikken spør om dette i betalingsprosessen (kortdetaljer).

Med all respekt: Dette fant jeg på under et minutt ved å google "spendon". Tror det er kjappere enn man normalt får et kjapt svar her i firetiden om morgenen ;)

Jo. Hadde googla det også.

Men kanskje noen hadde erfaring med å bruke det her inne, tenkte jeg.

Vel, jeg har ikke prøvd, men tolker det sånn at det går an. Går det ikke evt. bare an å prøve? Det verste som skjer er at du ikke får betalt/booket allikevel?

Re: Kan kort fra SpendOn brukes på sas.no?

Håpte du ville svare Mow :-)

Da er last minute billett kjøpt til i morra. Plutselig innfall midt på natta, hjemlengselen tok overhånd.

Back