ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 22 Mar 2013 #21 C172 said: Nikon D600 m/AF-S 24-85mm blir det kameraet jeg kjøper. Blir en del ting å sette seg inn i. Click to expand... Gratulerer, da venter vi i spenning
C172 said: Nikon D600 m/AF-S 24-85mm blir det kameraet jeg kjøper. Blir en del ting å sette seg inn i. Click to expand... Gratulerer, da venter vi i spenning
F flappflapp ScanFlyer Blue 2 Apr 2013 #22 C172 said: Nikon D600 m/AF-S 24-85mm blir det kameraet jeg kjøper. Blir en del ting å sette seg inn i. Click to expand... Sånn "for the record" hvis flere vurderer kamera i denne klassen, her er en test av Canon EOS 6D hos akam.no. På sistesiden er den sammenlignet med en del alternativer, blant annet Nikon D600. Gratulerer med nytt kamera i alle fall!
C172 said: Nikon D600 m/AF-S 24-85mm blir det kameraet jeg kjøper. Blir en del ting å sette seg inn i. Click to expand... Sånn "for the record" hvis flere vurderer kamera i denne klassen, her er en test av Canon EOS 6D hos akam.no. På sistesiden er den sammenlignet med en del alternativer, blant annet Nikon D600. Gratulerer med nytt kamera i alle fall!