LN-MEH ScanFlyer Gold 4 Sep 2006 #1 Kallax Flyg AB på besøk Alltid hyggelig med besøk fra vårt naboland,men jeg skulle jo ønske de tok SE-KCK neste gang....Men da måtte de jo ha funnet seg en annen plass å lande på,men det skulle la seg ordne.:smile2 Attachments P9040552 edited.jpg 140.7 KB · Views: 9
Kallax Flyg AB på besøk Alltid hyggelig med besøk fra vårt naboland,men jeg skulle jo ønske de tok SE-KCK neste gang....Men da måtte de jo ha funnet seg en annen plass å lande på,men det skulle la seg ordne.:smile2
LCH78 www.lch78.net Medlem 4 Sep 2006 #2 Re: Kallax Flyg AB på besøk pent bilde dettan da men den va finere i gult da, når den fløy for Polarhelikopter AB
Re: Kallax Flyg AB på besøk pent bilde dettan da men den va finere i gult da, når den fløy for Polarhelikopter AB
LN-MEH ScanFlyer Gold 5 Sep 2006 #3 Re: Kallax Flyg AB på besøk Her et bilde uten regnfrakk! Attachments P9050568 edited.jpg 137.6 KB · Views: 8
LN-MEH ScanFlyer Gold 5 Sep 2006 #5 Re: Kallax Flyg AB på besøk Godt spørsmål,men det vet jeg desverre ikke.
LN-MEH ScanFlyer Gold 5 Sep 2006 #6 Re: Kallax Flyg AB på besøk Originally posted by tosfreight Hva gjorde de her? Click to expand... Kanskje de var ute å klatret? Attachments P9040543 edited 90.jpg 162.4 KB · Views: 8
Re: Kallax Flyg AB på besøk Originally posted by tosfreight Hva gjorde de her? Click to expand... Kanskje de var ute å klatret?