Kalender fra Ryanair skaper som vanlig furore

Hpkris

Front section flyer
Tanken med ideén er jo god når pengene går til veledighet, men alle er jo ikke enig med Mr MOL som vanlig :D

Onsdag 2. november lanserte Ryanair «The Girls of Ryanair, Cabin Crew Charity Calender 2012», som er en kalender fylt med lettkledde bilder av flyselskapets flyvertinner.

Men det er ikke helt uten grunn at 13 av flyvertinnene stripper ned til bikinien og undertøyet. Inntekten vil gå til en veldedighet, nærmere bestemt organisasjonen DEBRA, som støtter pasienter som lider av epidermolysis bullosa (EB), som er en fellesbetegnelse på en rekke sjeldne hudsykdommer.

Kilde: http://www.dinside.no/881939/ryanairs-flyvertinner-kaster-klaerne

;) - (filler)

130433998433.jpg

Helt ærlig, så synes jeg dette er et litt kuult påfunn jeg. Slike kalendere er jo å finne på alt fra cognac til olje og bildekk. Hvorfor ikke i flybransjen.

MOL kan man si mangt og mye om, og det blir også gjort. Han har en uhøytidlig stil, som kanskje ikke passer helt her i det seriøse nord.
Jeg ser ikke for meg noen av lederne i de skandinaviske selskapene (verken de nåværende eller forgjengerne) i en slik setting: http://www.joe.ie/joe-life/women-2/ryanair-calendar-time-0017327-8#st

Ellers synes jeg det så ut som en fin kalender i år, og jeg kommer til å kjøpe den. I år igjen!

IMM

Den kalenderen er jo det eneste positive som kommer fra FR

Idiotisk utsagn!

2 millioner reiser fra Rygge ut i Europa skaper verdier i reiselivet i Østfold OG der disse menneskene reiser.

Denne type reisetilbud er tilgjengelig i dag fra flere flyselskap enn Ryanair, men de var drivende i å starte LCC og reiser for "folk flest".

Hopp ned fra elfenbenstårnet og stikk fingeren i jorda!

Hehe, ja du sier noe Trond.
Jeg synes de ser tynne ut, har de ikke råd til mat tro? :p

Tror ikke det er mangel på matinntak, men derimot forbrennes det nok langt flere kalorier pr FR-flight sammenlignet med såkalte fullserviceselskap.

For øvrig konstaterer jeg at Norge er utelatt i adressefeltet for bestilling av kalenderen - er det for å beskytte her hjemme alle de sarte kritikerne av FR :sarc

Tror ikke det er mangel på matinntak, men derimot forbrennes det nok langt flere kalorier pr FR-flight sammenlignet med såkalte fullserviceselskap.

For øvrig konstaterer jeg at Norge er utelatt i adressefeltet for bestilling av kalenderen - er det for å beskytte her hjemme alle de sarte kritikerne av FR :sarc

De regner med at de fleste nordmenn kjøper den på flyet :p

Back