• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Kaldt på Hell, ja!

atck

ScanFlyer Gold
Kaldt på Hell, ja!

Jeg var en jobb-tur i Trøndelagen og knipset noen bilder fra tårnet mens jeg ventet på returen.
-22C og litt vind er ikke spesielt artig foto-temperatur, men jeg kunne heldigvis stikke inn i tårnet igjen mellom slagene.
Telelinsa mi har fått seg en (OK, flere) smell, så jeg må vel levere inn for å stramme den opp litt. Funker ikke så bra på full zoom. Jaja.

Det gikk fort oppover etter takeoff. Kald og tett luft er vel mums for jetmotorer.
B733-LNKKZ-NAX-dep-ENVA-woo.jpg

Litt tyngre lastet, virket det som.
B737-LNBUG-SAS-dep-ENVA.jpg

Jøss, KLM flyr trøndere også. Tåke er de vel vant til, men de la seg nå uansett godt over.

E190-KLM-landing-ENVA-fog.jpg

Kanskje det er hodet mitt vi ser skyggen av?
E190-KLM-landing-ENVA-RWY-T.jpg

Frost-tåke i bukta. Fascinerende. Godt å komme seg hjem til Sola, der det bare var -14C.
B737-SAS-in-flight-sea-fog.jpg

Re: Kaldt på Hell, ja!

Godt illustrerte kuldebilder fra Hell ;) KKZ`n var tidlig inne med hjula.....

vanvittig stemningsrapport det der! nyyydelig med det første KLM-bildet! :D

Meget bra bilder Atck, spesielt de 2 siste! Ser nesten ut som 2P holder seg fast :8: :p

Back