Kingstone Ops Manager 24 Nov 2009 #1 Kaldt og mørkt Snek meg ut i mørket i kveld for å prøve å få til noen bilder. Har aldri tatt noe særlig bilder i mørket før, så dere får bare gi ris, ros, tips osv.. Vet, jeg kutta nesa..
Kaldt og mørkt Snek meg ut i mørket i kveld for å prøve å få til noen bilder. Har aldri tatt noe særlig bilder i mørket før, så dere får bare gi ris, ros, tips osv.. Vet, jeg kutta nesa..
putzmeister ScanFlyer Dusty 25 Nov 2009 #2 Re: Kaldt og mørkt Hei og takk for sist Det blir et "magisk" og fin lys utover efdan, pene bilder.
Aleksander Maaland ScanFlyer Silver 25 Nov 2009 #4 Re: Kaldt og mørkt Skarpe bilder! Lite spørsmål. MÅ man ha stativ for og få skarpe og klare bilder i mørket?
Re: Kaldt og mørkt Skarpe bilder! Lite spørsmål. MÅ man ha stativ for og få skarpe og klare bilder i mørket?
L LN-KFW ScanFlyer Blue 25 Nov 2009 #5 Re: Kaldt og mørkt Flott! digger kveldsbilder. @Aleksander Tror nok det er en ganske stor fordel pga lengere lukker tid, så hvis ikke du er batman å klarer å holde kameraet rolig ganske lenge så ville jeg nok anbefale det
Re: Kaldt og mørkt Flott! digger kveldsbilder. @Aleksander Tror nok det er en ganske stor fordel pga lengere lukker tid, så hvis ikke du er batman å klarer å holde kameraet rolig ganske lenge så ville jeg nok anbefale det
SE-DYD ScanFlyer Gold 27 Nov 2009 #6 Re: Kaldt og mørkt Aleksander Maaland said: Skarpe bilder! Lite spørsmål. MÅ man ha stativ for og få skarpe og klare bilder i mørket? Click to expand... Nei! men det hjelper! Dette er tatt uten stativ! Da må man støtte kamera til noe annet!
Re: Kaldt og mørkt Aleksander Maaland said: Skarpe bilder! Lite spørsmål. MÅ man ha stativ for og få skarpe og klare bilder i mørket? Click to expand... Nei! men det hjelper! Dette er tatt uten stativ! Da må man støtte kamera til noe annet!