• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Kald onsdagsmorgen

Someone

Moderator
Medlem
Mornings. -16 her i hovedstaden så stilongs og lue er på plass. Såpass kjølig at selv sigøynerne nå har hendene i sine egne lommer. På kino å se Django Unchained i kveld, og får se om man får lurt innpå et par øl før den tid. Ha en fin dag

God morgen, Someones værrapport bekreftes med de godkjente 100%. Blir godt å komme nordover og til varmen i morgen merker jeg!

Men ellers lite nytt å melde, en liten tur til opphavet etter arbeidsdagen er det eneste avvikende i dag. Ha en fin dag. :)

Mårn fra Trondheim :)
En anelse mildere idag - kun -8,9 da jeg stakk snuten ut i morres. To stk familiemedlemmer nede for telling med sykdom -da må far levere den friske ungen i barnehagen. Ellers får man vel satse på å holde seg frisk selv - kjører en treningsrunde ikveld for å svette ut ev.bassilusker :angry: :angry:

Ha ein framifrå dag :D :D :D

Trallalalalaaaaa. God morgen fra Lillestrøm. Her er det full pysj under kontoroutfit'en. Var lenge i tvil om det skulle bli en BA eller AA pysj, men etter å ha sett hvor dårlig BA håndterer 1cm snø så falt det på AA. Satser på at det blir bra.

Elefanten har tatt med seg hunden sin, Staut, og har krabbet under dyna i storsenga mens de andre gutta ligger i soveposer i stua. Alle har lest på internet at det er kaldt.

And if I don't see you; good morning, good evening and goodnight!

God morgen fra Narvik. Her er vinteren kommet. Ikke ideelt når en skal produsere utendørs, men det får vi takle. Slitsomme dager for tiden og tildels lange dager, men det blir stadig lysere, så da går alt litt lettere. Om ikke lenge går prosjektet inn en ny fase der bygging og leveranser går paralellt. Det skal bli interessant!

23 blå sier METAR Gardermoen og det venter skitur på Skreikampen om ett par timer, det blir en relativt heftig Lars Monsen experience! :D
Får finne frem superduperundertøy å bunkre innpå en seriøs frokost som grunnlag og satse på at blåswix V30 gjør susen!

Guten formiddag fra det iskalde Sørland. Første morgen med gullstatus hos Lying Blue, hehe ;)
"Bare" minus 12 her. Hvor pokker ble det av den globale oppvarmingen?
Meteorolygen påstår at det skal bli plussgrader i neste uke.
Det tror vi ikke før vi ser det!

I går var man på showet FlyingSuperKids med ungene. Mye humor, sang og akrobatikk der. Underholdende 2 timers show. Ble litt sent hjem og det var trøtte unger å dra ut av senga i dag morges. Så da ble det 10 minutters forsentkomming på skolen. Jaja. Han får vel stå i skammekroken litt der da. hehe.

Kontoret er inntatt og nok å henge fingrene i utover dagen.
Så må jeg bare huske å få ryddet plass på kontoen til den store VikingLotto gevinsten jeg har bestilt til i kveld.

Jaja. Er det rart jeg drikker? Snart er det hælj!

BF:cool2

God formiddag fra Vindern.
Akkurat gjennomført en lunsjmøte og nå venter jeg på en av Ruters blå for å ta meg tilbake til Youngstorget.

Værrapportene støttes 100%, så kaldt at jeg venter på Ruter inne på Narvesen.

I kveld venter den nye Tarrantino filmen på kino.

Fortsatt god dag ønskes!

Back