Kald dag på BGO 12. Januar 2013

Benjamin Hennes

ScanFlyer Blue
Kald dag på BGO 12. Januar 2013

Hei!

Lenge siden sist nå. Tenkte det var på tide på en ny spottetur til BGO. Det var en kald, men kjekk tur til Flesland som vanlig med mye sjitprat og morro på spotteplassen.

Måtte jo varme litt opp før ny spottetur til OSL 2. Februar (Noen som vil møte meg? :) )

Nok prat, her er bildene.
IMG_3569.jpg

IMG_3589.jpg

IMG_3860.jpg

Første gullfuglen min :)
IMG_3939.jpg

IMG_3975.jpg

IMG_4032.jpg

"Panning"
IMG_4053.jpg

IMG_4073.jpg

D-AECA, lekker maskin i mine øyne.
IMG_4175.jpg

IMG_4268.jpg

IMG_4366.jpg

IMG_4382.jpg

IMG_4488.jpg

IMG_4514.jpg

IMG_4540.jpg

Takk for titten, håper det var verdt scrollingen :)

Re: Kald dag på BGO 12. Januar 2013

Mye flotte bilder her :) bildet av rullebanen var skikkelig tøft :)

Flotte bilder, Benjamin, og kult bilde av rullebanen :)

:) Inger

Flotte bilder! :) Fikk du med deg C172 LN-FTE som var der den dagen? Det var nemlig jeg som var fartøysjef på den turen, med student i venstresetet ;)

Takker så mye for responsen her :)

Anders81: På de to første stod eg på en spotteplass i nord som man må gå ett godt stykke for å nå den. Satt bare på med en opp til den plassen, så har ikke sånn helt nøyaktig posisjon på den plassen. Kanskje en annen fra BGO kan forklare litt nærmere. :)

Semmern: Dessverre, da satt eg å varmet meg i bilen. Skal høre litt rundt og se om det er noen andre som har det flyet fra den dagen :)

Anders81: På de to første stod eg på en spotteplass i nord som man må gå ett godt stykke for å nå den. Satt bare på med en opp til den plassen, så har ikke sånn helt nøyaktig posisjon på den plassen. Kanskje en annen fra BGO kan forklare litt nærmere. :)

Er det der du kjører inn fra Grimstad ?

Back