Ka-boom god morgen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Her smalt det akkurat saa huset huset ristet .. skikkelig Atlanta-tordenvaer i omraadet, og bikkja er helt panisk. Kona kom panisk ut fra soveromme - men tiaaringen sover fast! :lol:

Kartet viser en liten celle akkurat i vaart nabolag, saa det gaar nok snart over. Baade kabel og internett virker, saa ingen skade skjedd!

Haaper paa en rolig tirsdag. Har en diger RFP som maa gjoeres ferdig i loepet av dagen ..

Glad tirsdag morgen... Her skinner solen og det blir en laaang "innedag" på kontoret etter flere dager borte - håper alikevel det blir tid for en treningsøkt i ettermiddag. Ha en bedre tirsdag!

Alt for tidlig "God morgen" fra en sommertrøtt Egil oppe i lyse nord...
Føler virkelig at jeg lever opp til "Vi skal ikkje sova bort sumarnatta, ho er for ljos til det...", he he ^_^

Men sånn er det nå bare! Vi må nyte mens vi kan det :rolleyes:
Desverre litt grått i dag her i Mosjøen, men 11 grader og stigende temperaturer!

Egil

Samme type vær i ettermiddag i området der vi bor... Masse tordenvær og isolerte små stormer...

Ser ut som de har roet seg nå.

Når er det kvelden fra Chicago..

Ha en fin tirsdag alle sammen

God morgen fra hovedstaden. På plass på kontoret for dagens arbeidsdag. Og etter gårsdagens kortisonsprøyte kan jeg for første gang på ett par uker nå også klare å puste normalt gjennom nesen. Ha en fin dag

glad tirsdag! I morgen blir det Paris Air Show! Spennende!!!
Her er listen med fly (de som er merket med V skal ut og fly) som jeg skal se i morgen: http://www.paris-air-show.com/reaxia_files/Liste_des_aeronefs.pdf

God morgen ja. Sol over over hovedstaden, en dag uten møter!!! Og i kveld en liten tur på byen for til Sushi, med andre ord, en fin tirsdag.

God morgen fra Tananger/Forus,
Fin morgen her over i sørvest. Det blir nok en travel dag i jobbsammenheng. En rekke saker skal ferdigstilles før feriestart fredag morgen.
I morgen er tid for "redeye" flighten over fjellet , SK4002, og jobbedag på Lilleaker kontoret.
Ha en fin dag.
Torsdag går det mot jul igjen.

God dag. Litt jobbing for borettslagets beste i formiddag, deretter ordinær og betalt jobbing. Akkurat passe junivær for oss som ikke har ferie ^_^

God "morgen" fra meg og. Nettopp helt i meg noen kopper kaffe. Har ferie og det var deilig å kunne slippe å stå opp kl 06.00 til en forandring :)

Får vel snart ta med meg de to eldste ut og gå en tur i skogen eller lignende. :-p

Originally posted by Someone

God morgen fra hovedstaden. På plass på kontoret for dagens arbeidsdag. Og etter gårsdagens kortisonsprøyte kan jeg for første gang på ett par uker nå også klare å puste normalt gjennom nesen. Ha en fin dag

Er det ikke den medisineringen man får når man har fått "Troll i trompeten"???:lol:

BF:D

Originally posted by Bizflyer

Originally posted by Someone

Er det ikke den medisineringen man får når man har fått "Troll i trompeten"???:lol:

BF:D

Ikke som jeg vet om:p

Men det hjelper ihvertfall mot allergi. Om det kurerer andre ting også vet jeg ikke, men jeg prøver å unngå "troll i trompeten" slik at jeg slipper å finne ut av om det hjelper eller ikke^_^

Lunchen unnagjort .. tok en tur paa Barnes & Nobles og kom meg ut med Uncut og en Grande Lattte fra den innebygde Starbucks ..

Proever aa assistere DC-8-63 med hans BFI ekspedisjon - Flightaware monitorerees grundig .. Ellers ser det ut til at ettermiddagen vil by paa mer moekkavaer - lang rekke gule og roede flekker over Alabama paa vei oestover .. og flekkene har ogsaa begynt aa dukke opp paa lokalkartet. Det Store Veikrysset befinenr seg ved 'a'-en i Smyrna.

us_atl_metroradar_plus_usen.jpg

Back