Junior suiter Oslo

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Hei,

Hadde siktet meg inn på å benytte Amex sine FHR-priser på Hotell Continental for bryllupsnatten i april. Nå har noen plutselig bestilt alle rommene som var igjen denne natten, så må i gang med plan-B. Noen som kan anbefale suiter i Oslo, og hvordan en unngår å betale rack-rate på dem? Har veldig gode firmapriser, men dette er kun på standardrom og superiorrom. Hadde håpet å holde meg under 2000 nok siden jeg tok litt av da jeg bestilt bryllupsrise.:rolleyes: Har Grimsgenka som ett alternativ, men håper på noen gode tips. Det bør være sentrumsnært.

Hei

First Hotel Grims Grenka er et alternativ. De har noenting som heter en bryllupsboks. Den kan man bestille, men hva som er i den vet ingen! Det er kun 1 person på hotellet som vet det. Prisene på hotellet er derimot helt horible og du må forstå konseptet for å kunne nyte hotellet. Vi tilbyr det ikke ofte til våre gjester.

Bra alternativ er også Holmenkollen Park Hotel Rica. De har også noen lekre rom. Andre er Clarion Hotel Royal Christiania som har en del lekre suiter til overkommelige priser. Kjenner en hyggelig dame der som sikker kan hjelpe dere med et godt tilbud.

Clarion Collection Gabelshus...eller lillebroren Rica Hotel Bygdøy Allè.

Takk for gode forslag. Tror ikke Tårnsuiten på Grand er helt innenfor budsjettet på 2000 kr:-). Ser ut til at jeg strekker meg litt over 2000. Venter på tilbud fra RadissonSAS, men tipper det blir Gabelshus. Liker område innmari godt, og heller ikke så langt hjemmefra dagen etter. Noen som har bodd i juniorsuiter eller Gabelsuiten? Er de nyoppussede?

Synes det er rart at det ikke går an å bestille suiter på choice.no til hotellene deres.

Back