jamesclandestine
ScanFlyer Blue
Dere leser riktig. Egentlig grunnet LeAccor sitt private sale tenkte jeg å ordne dette lenge i forkant for Mrs. Clandestine og meg. Jeg har vært i London en gang før, for mange år siden på et kjipt hotell. Nå trodde jeg at dette blir lett. Men.. Når jeg velger fem stjerne på tripadvisor er det ikke et eneste hotell, som ligger i prisområde (1700 per Natt).. Mange av de hotellene kjører også en "skitten gammeldagsstil" som jeg ikke foretrekker. Nå er det altså ned til four stars og da drukner man i utvalg. Ber dere derfor om tips:
Målet av turen er shopping + dining + spa. Sightseeing hvis det la seg gjøre hehe. Burde altså være et hotell som ligger sentralt og i nærheten av en av de store shopping malls. Jeg har status hos CC, Hilton, LeAccor, GHA og hos enkelte SLH/Fairmonts. Foretrekker egentlig Hilton, Sofitel eller SLH. Spørsmål også om noen evt. kjenner et bra four star hotel med god spa?
Reisen skal skje i oktober - november, to netter,
Takk
Målet av turen er shopping + dining + spa. Sightseeing hvis det la seg gjøre hehe. Burde altså være et hotell som ligger sentralt og i nærheten av en av de store shopping malls. Jeg har status hos CC, Hilton, LeAccor, GHA og hos enkelte SLH/Fairmonts. Foretrekker egentlig Hilton, Sofitel eller SLH. Spørsmål også om noen evt. kjenner et bra four star hotel med god spa?
Reisen skal skje i oktober - november, to netter,
Takk