• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

juleønske

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Replying to Topic 'juleønske'

hva med "final call"?? Den hadde vært fin å hatt som varsel på avtaler i kalenderen

Originally posted by CK

hva med "final call"?? Den hadde vært fin å hatt som varsel på avtaler i kalenderen

Denne kan jeg ta opp for deg endag.. :p

Dog WF har jo kun ".. dette er første og siste opprop til Sandane.. Widerøes rute.." :jumpin

Neste gang jeg er i AMS vurderer jeg seriøst å være "sein".. dvs, vente ved gaten til de kommer med den fæle med mitt navn, og sitte klar med opptakeren :)

Mye bra...men finnes det ikke noen lengre utgaver...

Originally posted by Cedlind

Neste gang jeg er i AMS vurderer jeg seriøst å være "sein".. dvs, vente ved gaten til de kommer med den fæle med mitt navn, og sitte klar med opptakeren :)

Vet ikke helt hvor mye jeg kan anbefale det. Uansett saa har jeg prestert aa faatt navnet mitt lest opp paa IAD baade paa engelsk og norsk....slaa den:musikk

Hvordan det skjedde:

Var paa tur med familien i 2000 og satt aa ventet paa UA flighten vaar til La Guardia. Pga tekniske problemer var flyet blitt forsinket paa ubestemt tid. Vi hadde faatt beskjed om og faa "new info" 11.30 og ca klokken 10.35 bestemte jeg meg for aa gaa en tur og skjekke ut flyplassen. Dessverre var ikke magen helt god den dagen og jeg maatte plutselig veldig paa do hvor jeg ble sittende i godt og vel 15 min. Det kom stadig meldinger over hoyttaleren paa dass men den var odelagt og umulig aa hore hva som ble sagt, men siden vi hadde faatt beskjed om ny info kl 11.30 regnet jeg med at de meldingene ikke var til meg. klokken 11.10 er jeg omsider ferdig og gaar ut og det forste jeg horer er mitt navn som blir ropt opp og gate closing. Jeg begynner aa lope som F..... men det er ett lite stykke aa lope og like for jeg er fremme horer jeg fattern paa norsk over hoyttaler annlegget paa IAD ber meg om aa komme MED EN GANG siden flyet er iferd med aa gaa. Kommer akkurat frem i tide for gaten stenges og flydoren ble lukket for jeg rakk aa finne sete mitt........Dessverre finnes det ikke lydbaand opptak av det

Originally posted by P.A. VIKING
Samt at dette var vel juleønsket CK glemte å føre opp ....

men om plata er verdt 750kr + frakt og mva er vel en annen sak :)

Originally posted by LCH78

Samt at dette var vel juleønsket CK glemte å føre opp ....

men om plata er verdt 750kr + frakt og mva er vel en annen sak :)

:lol Så du bestillte uten sjekke prisen ? , få høre noen call's....

hehe.. sjekka prisen først da ;) og har ikke bestilt nei :)

Originally posted by LN-MOW

SK509, gate40

.

Mr. Rynning .. ??

Etter å ha "fått" .. ny mobil med mulighet for mp3 ringelyder så ble SK509 prøvd som anropstone ,... man blir utrolig lei Mr. Rynning etter en dag...

Må finne en ny call man kan holde ut over noe tid , men som fortsatt er litt original.

Originally posted by CK

jeg ønsker meg ny ringetone til mobilen - om noen har (eller kan fikse) opptak av c/a-melingen ved avgang "Cabin crew arm slides, cross-check and report" i mp3-format hadde det vært GULL - sikkert flere nerds som hadde likt den

Nok en

edit; nå med riktig url...

Back