Julekalendern 2014, et tilbakeblikk.

På tide med en kommentar igjen, for her er det mye lekkert. :)
Fridtjof Viking skulle jeg gjerne hilst på, og så kunne du jo dele litt av historien om Air Italy på Gardermoen-besøk ......................... :)

:) Inger

På tide med en kommentar igjen, for her er det mye lekkert. :)
Fridtjof Viking skulle jeg gjerne hilst på, og så kunne du jo dele litt av historien om Air Italy på Gardermoen-besøk ......................... :)

Ja, det var den gang jeg møtte deg det Inger...:lol:

Det er 23. Desember og lille julaften. Det er I dag et år siden det triste budskapet kom om at min kjære venn Jan Severinsen er gått bort. Jan betydde svært mye for meg, og vi hadde mange fine turer tidlige morgener og sene kvelder rundt flyplassgjerdet på OSL.
Det er svært vemodig å tenke på, men jeg minnes Jan med et smil om munnen. Han hadde alltid ei god historie på lur. Jan ble 69 år.
Jan var kjent som Jansev her på forumet, og bildene hans er fortsatt å finne her.

Jan by stein380 Thanks for over a million views, on Flickr

Fint bilde av Jan, akkurat slik jeg husker ham.
Vemodig ja, i høyeste grad, men likevel utrolig mange fine minner.
Han betydde veldig mye for oss som var så heldige å bli kjent med ham.

Da gjenstår det bare å ønske alle som har hatt anledning til å følge denne julekalendern ei riktig god jul.
Avslutter med en liten bredbukskavalkade. Klikk gjerne innom Flickr kontoen min for å se flere bilder fra OSL og andre steder.

GOD JUL.

HS-TNA take of from winterland OSL by stein380 Thanks for over a million views, on Flickr

HS-TGZ landing on RWY 01L by stein380 Thanks for over a million views, on Flickr

Grate planes by stein380 Thanks for over a million views, on Flickr

Grate planes by stein380 Thanks for over a million views, on Flickr

PX-GPE by stein380 Thanks for over a million views, on Flickr

TC-OCA A333 by stein380 Thanks for over a million views, on Flickr

B-6130 by stein380 Thanks for over a million views, on Flickr

Finnair OH-LTT by stein380 Thanks for over a million views, on Flickr

DC10-30 by stein380 Thanks for over a million views, on Flickr

BKK next by stein380 Thanks for over a million views, on Flickr

Back