Julegavetips til barna

Falcon

ÜberScanFlyer
Hva med en Playmobil security-kontroll til jul, enten til barna eller som en ekstra påskjønnelse til deg selv? Eller for å ha noe å ta ut frustrasjon på ved behov? NB: Det ser ut til at Amazon ikke kan levere akkurat nå, men det finnes sikkert andre kilder.

"The woman traveler stops by the security checkpoint. After placing her luggage on the screening machine, the airport employee checks her baggage. The traveler hands her spare change and watch to the security guard and proceeds through the metal detector. With no time to spare, she picks up her luggage and hurries to board her flight!"

http://www.amazon.com/Playmobil-3172-Security-Check-Point/dp/B0002CYTL2/ref=pd_sxp_f_pt

Husker jeg bygde en flyplass i lego mens jeg gikk på barneskolen, med både innsjekking og security. Manglet riktig nok en ankomst hall men det var ikke så viktig. Hadde også et ordentlig lego fly pluss et par hjemmesnekra.

Kommer med en gratis boks latex-hansker. :colgate: Ser ut til å være trukket tilbake .. noen tok det nok for alvorlig:

I was a little disappointed when I first bought this item, because the functionality is limited. My 5 year old son pointed out that the passenger's shoes cannot be removed. Then, we placed a deadly fingernail file underneath the passenger's scarf, and neither the detector doorway nor the security wand picked it up. My son said "that's the worst security ever!".

Kan kombineres med terminalsettet.

http://www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=2827258&CAWELAID=107527329

Husker jeg bygde en flyplass i lego mens jeg gikk på barneskolen, med både innsjekking og security. Manglet riktig nok en ankomst hall men det var ikke så viktig. Hadde også et ordentlig lego fly pluss et par hjemmesnekra.

Ett fly, ett helikopter
Gult flyplass med tårn, en liten "kafè" med ett bord osv?

Har du "bruksanvisnina" til den? Isåfall, om noen her? Scann og PM?
:lol: Nå gleder jeg meg!

Skal ikke se bort i fra at jeg finner noe fly-lego-bruksanvisninger, jeg var storsamler i mine barndoms år med "all things lego". Har enda flyet og kontrolltårnet stående hos bestemor (og resten av legofamilien) ... *plystre* :love

Ett fly, ett helikopter
Gult flyplass med tårn, en liten "kafè" med ett bord osv?

Har du "bruksanvisnina" til den? Isåfall, om noen her? Scann og PM?
:lol: Nå gleder jeg meg!

Bruksanvisning brukte jeg kun når jeg hadde fått noe nytt. Ellers bygde man på fantasi ;)

Andrev: Der fant jeg'n. Takker og bukker så mye. Vanskelig å bruke fantasi når man har 1000 deler i èn kasse... ;-)

Back