Juleferie 2013 - gode tilbud?

Pedersang

ScanFlyer Blue
Kunne tenke meg en tur til et varmt sted langt unna mellom jul og skolestart på nyåret. Er jo veldig få arbeidsdager i år, da julaften er på en tirsdag.

Kommer det gode tilbud snart, eller er det best å booke så fort som mulig? (Eller burde jeg ha booket allerede?)

:)

Jaaa, det er fortsatt mulig å komme seg til Bangkok i jula for ca kr 8.500,- med f.eks. SAS eller Qatar. Gode tilbud med avreise rett før jul og med retur rett over nyttår kan du nok glemme... 15. desember til rett over nyttår er gjerne "black-out" perioder for kampanjer.

Jaaa, det er fortsatt mulig å komme seg til Bangkok i jula for ca kr 8.500,- med f.eks. SAS eller Qatar. Gode tilbud med avreise rett før jul og med retur rett over nyttår kan du nok glemme... 15. desember til rett over nyttår er gjerne "black-out" perioder for kampanjer.

Kan hende det kommer businesskampanjer dog, veldig lav etterspørsel etter premiumseter i juletia, så det er nok heller det man skal være obs på.

Har da også begynt å tenke på at julen nok kommer en gang i desember også i år.

Spørsmålet blir dermed: har noen tips på en bra *A destinasjon (gjerne SK) med et hyggelig CC hotell for en ukes juleferie for to voksne og en gutt på 8?

Dubai har jo flere Club Carlson hoteller i ulike prisklasser. De har også Parkinn og Radisson blu ved siden av hverandre i Abu Dhabi. Lx, lh, tk og Os er alternativer dit.

Spørs nok litt hvor du skal.
Men skal du for eksempel til Asia så mener jeg nok du burde ha booket for lengst.
Deler erfaring som skrevet lengre opp med at jul og nyttår bør bookes tidlig.
Vi har selv pleid å booke Jula i April/Mai/juni og har god erfaring prismessig med det.

Back