Julebord 2010. Kingstone reports!

Takk for fine kommentarer :)

Jeg skal ikke kritisere noe som helst på denne flyturen, når jeg har vært så heldig. Det er ikke lov!

Men hadde jeg satt meg inn i situasjonen hvor jeg hadde betalt 70.000,- for en first billett, hadde nok saken kanskje vært en litt annen..

Som TRM er du ansatt i BA eller Menzies?

Jobber i Menzies..

Last edited:
Men jeg må jo innrømme at jeg ikke ble videre imponert over maten.
Den første forretten med and og potetsalat hadde jeg faktisk blitt meget skuffet over om jeg hadde fått biz! I First forventer man bedre enn som så. I tillegg så det ut som at det var røket andebryst, og det gjør jo bare saken enda værre!
Hovedretten så heller ikke First Class verdig ut. Er virkelig BA blitt så dårlig på maten i First?

Selv om hardware i BA sin F er noe datert så har de vel rykte på seg for å ha god, men ufancy mat, i motsetning feks TG som er så alt for kreativ og bommer mye. Forskjellige ting til forskellige kulturer. :)

-A

Oppgradering til First Class må vel være den beste nyheten du har fått i en flybro! Selv kan jeg ikke helt se hva som skiller dette tilbudet fra en vanlig reise i Business Class?! Takk for flott rapport!

Artig at du fikk oppgradering på alle flighter. Takk for flott rapport og fine matbilder :)

Ble ikke på den siste leggen fra LHR til OSL, men det gikk meget greit forde.

Jeg syns det ble en velfortjent avslutting på en hektisk arbidsplass på OSL ;)

Back