• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Julaften fra Rarotonga på Cook øyene

Re: Julaften fra Rarotonga på Cook øyene

God juledag fra Snillfjord. :)

Her laver siste dose av julesnøen ned fra oven.

Den aller siste rest av gaver er nettopp pakket inn og klargjort for årets overlevering, som alltid hadde man glemt noen og måtte trå til i siste liten på denne kanten #læreraldri.

Taxien/Moderen er kommet på døren, så om ytterst få strakser bærer det opp til Rennebu for årets feiring sammen med moderen, bonus-pappa og lillesøster.

Med det så ønskes det en riktig god jul til forumet. Måtte julen bringe dere det dere måtte ønske.

God jul. :)

God juledag fra Lillestrøm. Her er skjortene strøket, huset vasket fra f-ings gulv til tak, pakkene pakket, mat og drikke kjøpt inn og mer familie besøkt i oppkjørngen enn noen gang tidligere i livet.

Julaften var enklere som singel. Men koseligere som samboer.

Ha en fortreffelig julefeiring

God jul fra Lillestrøm. Julefeiring hos opphavet snart etter et par turer ut i sola tidligere i dag. Her gir man bort flytur i julegave, hysj og hysj, kanskje jeg får en i retur også... Ellers blir det Lufthansen neste lørdag. God feiring til alle forumister i utland og innland ønskes.

God ettermiddag!
Hjemme alene, dét er en fredelig jul. Benytter anledningen til å brygge litt (OK, over 100 liter er kanskje litt mer enn litt) øl.

Ha en flott dag alle sammen :)

God jul fra Trøndelag, dratt fra det glade Østlandet for å feire jul med familie men må vell pent tilbake for å jobbe om noen dager :) 2019 banker snart på døra, spent på hva det bringer? Ny jobb? Island tur? Kjæreste? Andre eventyr? God jul og godt nytt år :)

God julekveld fra Oslo
Her jobbes det som vanlig i jula, jobbet natt til i dag og nå i kveld.
Kveldsskift 1. og 2. juledag også, så det blir vel en grei lønn i januar.
Blir vel en tur innom ei venninne etter jobb, julematen får vi på jobb.

Selv om julaften er ved å få over i første juledag tillater jeg meg å komme med en liten julehilsen!

God Jul til dere alle!

Jeg var selv kokk i aften og både juleribbe og danske flæskesteg (svinekam) ble maksimalt bra! Så nu feires det med noe godt i glasset. Er redd jeg må legge meg snart. Men sikkert lurt i forhold til programmet i morgen!

Fortsatt god jul til dere alle!

Back