Juhuu, det er mandag!

Bergern

ScanFlyer Dusty
God morgen fra Novotel Leeds Centre, på ukens aller beste dag!
Mandag!
En hel uke, helt uberørt av mennesketing. Deilig.
To dager til i utlendighet her i GB, før det braker løs med en maraton jobbehelg. Men det er teknisk sett leeeenge til :)
Dagens dont er lett frokost og en liten løpetur. Hva gjør man ikke for å orke lunch og middag. Og litt brennevin til kvelds, kanskje...
Leeds virker ganske medelsnitts, så om noen har gåavstandsaktiviteter å foreslå...?
Nyt dagen!
Og til dere andre; Hold ut! Det er snart helg.

Glad mandag fra Ris. Klar for bryggekontoret og uken skal planlegges - streik i hotellbransjen gir noen utfordringer... Ettermiddagen byr som vanlig på en bra treningsøkt. Ha en flott start på uken!

God mandag. Begynner å trippe nå, for det er iallfall 3 min kø i sikkerhetskontrollen på OSL.[emoji6]

Mornings fra Trondheim
-3 grader her fra morran, men det stiger nok i takt med sola.
Straks avreise til jobb.

Ha en fin mandag :D :D :D

God morgen fra kanelbollekantinen på TRD!

Solen skinner og et lite møte i Tiggerstaden i dag, før man skal tilbake til verdens navle i ettermiddag. Planlagt overnatting droppet pga streiken, så da blir det en svipptur i stedet.

Nyt mandagen folkens!

Kim

God morgen! Her er man på jobben alt og klar for en ny uke. Poengene fra turen til Hamburg på lørdag er alt på konto. Må skryte litt av SAS synes jeg. Av 22 flighter med de i år har alle gått så og si på tiden. ☺ Nå er det å vente på neste segmentrun til BGO tirsdag neste uke. Noen synes jeg er litt gal som prøver meg på EBG på kun private turer. Men det er gøy og det teller for meg. 😉
Ha en topp mandag alle flygale forumister! ☺

God morgen fra Oslo nord - tilbake til hverdagen etter 14 dager på Mallorca - med opptil 24 grader i skyggen - og kommer hjem til om lag natt temp på minus :)

Fytterakkern - skulle ha blitt der nede.

Ha en flott dag videre.

Jan

God morgen fra Sandaker. Her har vi drevet med tog helt til Godzilla kom og skapte et gigantisk jordskjelv. Arvingen fikk nettopp fatt i espressokoppen min og styrta siste halvparten, så spørs vel ikke om det er på tide og levere i barnehagen snart. Såpass rolig på jobb og til dels meningsløst sitte der så regner med og gjøre gjemmekontor, og kanskje ta meg en utflukt. Ha en fin dag
ab298a73954a54fce4319f43223e5abc.jpg

Yo fra SK4008 retning OSL. Effektiv dag så langt; sto opp 0630, ut døra 0700, SVG 0720 (laaaaang kø, takk og pris for fast track!) og flyet nå 0800 ser ut til å gå før tid. Herlig! Tviler på det fortsetter ankomst arbeid ca. 0930, men men :p

Ha en effektiv dag! ;)

God morgen fra Lillestrøm. Her tror jeg faktisk det blir en sånn nogenlunde rolig dag på kontoret. Jeg tror det. Jepp. Gjør det.

Tipper også jeg skal vrenge innom matbutikken på veien siden kantina ser ut til å streike.

Ha en fjong en

Morn fra SK940. Laaang flight, også i Plus. Ble lettere irritert ved online check-in når setene vi hadde valgt sammen hadde blitt separert til to seter på andre enden av kabinen fra hverandre. Hva er det som feiler SAS med all flyttingen av forhåndsreserverte seter?! Fikk klaget meg tilbake til de samme setene som jeg hadde tidligere valgt ved skranken på LAX.

Om ikke lenge kommer vi inn over bartebyen i retning Stockholm. Satser på at vi rekker flyet videre til OSL, da vi forlot LAX én time forsinket. Hadde i utgangspunktet 55minutter connection. Håper vi har flydd det inn igjen. Rett hjem til hjemmeeksamen som starter klokken ti i dag... Skyt meg...

Ha en bedre uke!

God morgen fra Oslo. Uken begynner ikke på kontoret i dag, men med et besøk hos en potensiell leverandør. Ofte befinner disse seg rundt på ymse steder i Europa, men i dag går turen til Eidsvoll. Så da er det bare å hive seg i bilen[emoji3] Ha en aldeles fortreffelig dag!

Sent from my iPad using Tapatalk

Morn fra SK940. Laaang flight, også i Plus. Ble lettere irritert ved online check-in når setene vi hadde valgt sammen hadde blitt separert til to seter på andre enden av kabinen fra hverandre. Hva er det som feiler SAS med all flyttingen av forhåndsreserverte seter?! Fikk klaget meg tilbake til de samme setene som jeg hadde tidligere valgt ved skranken på LAX.
!

Flyttet de rundt på dere uten at de trengte setene engang? Det er jo hårreisende teit.

Ser jo Flemming på InsideFlyer.no også stadig blir kastet rundt i kabinen både to og tre ganger før avgang på long haul.

#toflytoserve

Leeds virker ganske medelsnitts, så om noen har gåavstandsaktiviteter å foreslå...?

Jepp! Gå til togstasjonen, og ta turen til York...;) Toget tar 23-25 minutter, og togene går veldig hyppig. I York spaserer du på bymuren fra togstasjonen og inn i retning i York Minster (og følger evt muren forbi og bak Minster'en). Alternativt, så spaserer du bare rundt inne i byen. Bedre blir det ikke!:)

God morgen fra Snillfjord! :)

Sola skinner, blå himmel og fuglene synger, det kan man jo like tror jeg. De neste dagene ser ut som de siste med vekslende vær, så bare å være forberedt på både vinter og alt annet.

Lite planer denne dagen, men blir nok en omgang med støvsugeren. Ettermiddagen avrundes med middag hos modern og lillesøster hvor det etter ryktene å dømme står kjøttkaker på menyen. Før den tid skal IC-ruter spottes og så langt kan det meldes om at EK221, SU150, SK940( med Islending ombord ) og SQ61 har passert så langt. Nå ventes det på dagens sandkasse-rute nr 2 i form av EY151.

Ha en fortreffelig dag! :)

God formiddag fra Sola. Kan melde om vanvittig bra vær her. Morgenens kaffeslabbaras er unnagjort og en skal straks på møte.
Ellers går det i forberedelser til et større møte som går over flere dager her.
Ha en fin dag :)

Jepp! Gå til togstasjonen, og ta turen til York...;) Toget tar 23-25 minutter, og togene går veldig hyppig. I York spaserer du på bymuren fra togstasjonen og inn i retning i York Minster (og følger evt muren forbi og bak Minster'en). Alternativt, så spaserer du bare rundt inne i byen. Bedre blir det ikke!:)

Takk for den! Det var et godt råd.
Har hatt en finfin formiddag og lunch i vakre York. Perfect!
Så var det å finne seg et sted for middag i Leeds, da...

Så var det å finne seg et sted for middag i Leeds, da...

Har hørt mye bra om The man Behind the Curtain, men har ikke testet den ut selv.

Hyggelig å høre at du trivdes i York! :)

Last edited:
Back