• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Joon A340 til Seychellene - diverted til Mauritius

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Det virker ikke som om Joons flyvning fra Paris til Seychellene (SEZ) i går klarte å lande på hovedøya Mahé. I stedet fortsatte den aldrende A340-300-maskinen videre ned til Mauritius (MRU), en flytur som vanligvis tar 2 timer og 15 minutter. Er det slik at Mauritius (MRU) vanligvis er alternativ flyplass når langdistansefly ikke kan lande på Seychellene? Det er vel egentlig få alternativer som er så mye nærmere? Det gir jo fort opp mot fem timer ekstra flytid opp og ned fra Seychellene, altså mer enn halvparten av flytiden Paris-Seychellene.

https://www.flightradar24.com/data/aircraft/f-glzo
 
Back
Top