• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Jobb i bakketjenesten hos OSL

OK, jeg er inne og kikker innimellom. Virker ikke som det utlyses så veldig ofte. Er vel kanskje letter å gå via eksterne byråer.

Alle stillinger som OSL utlyser blir utlyst på OSL.no

Hvis du ønsker en jobb hos handlingselskap eller noen andre aktører så må du kontakte de direkte alt via deres rekruterings partnere.

S

Du må altså kontakte f.eks

Menzies Aviation
Røros Fly
SGH (Sas Ground Handling)
Spirit Air Cargo Handling ( Cargo virkosomheten til Sas)

Lykke til.

Som pensjonist kunne jeg godt tenke meg å trille bagasjetraller. Hvordan får jeg til det?

Man tager en tralle, skyver ned bremsehendelen, og så durer man avgårde. Men fra spøk til alvor, så er det for øyeblikket ISS som driver med det, så du må ta kontakt med de.

Har keitete en stund etter ledig stilling som bakkemannskap på BGO. Men har bare sett på Avinor, er det andre plasser man kan se etter ledige stillinger på BGO

Hvis du ser på nettsiden til Flesland, kan du se hvilke firmaer som har representasjon der. Så sjekker du hvert enkelt du finner interessant.

Back