Jippii, det er fredag!

Jippi indeed, fra 5E på QR på pushback nå, forhåpentligvis ender vi opp i Singapore i morgen en gang, så videre til Siem Reap for å tråkke ihjel Angkor Wat for noen dager. Hva man ikke gjør for sin historieinteresserte arkitektkjæreste.

God' elg!

For noen år siden så jeg en realitystjerne som mente at Obama ikke var født i USA. Han kan da umulig stille som president og ihvertfall ikke vinne. Eh nevermind.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

For noen år siden så jeg en realitystjerne som mente at Obama ikke var født i USA. Han kan da umulig stille som president og ihvertfall ikke vinne. Eh nevermind.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Fremdeles fredag morgen her I USA, sitter og ser på innsvergings seremonien med Donald Trump i hovedrollen.
Utrolig uvirkelig, som en dårlig Hollywood film.
Hvor er Lee Harvey Oswald når han trenges mest?

Det var jo litt rart - ville snarere tro de ville si "Donald, Dukk!".

Med mindre Secret Service har begynt å prate norsk, så tror jeg de sier "duck" med c ;)

Også vil jeg gjerne si: *kremt* *clears throat*

Aaaahhhhhhhhhhhh!!!!!

Første helg etter første uken i min første vanlige 8-4-jobb... noensinne, faktisk. Det kjennes utrolig digg å kunne være hjemme i 18-tiden.Å kunne stikke innom Rema etter jobb å faktisk kunne ta med seg en øl eller to uten å bryte en lov eller flere. Å stå opp klokka 6 er faktisk ikke vanskelig. Nå må jeg bare få alle de andre som skal kjøre på E6 samtidig som meg til å... ikke gjøre det? Da tror jeg det blir bra ^_^

Nå skal helgen nytes. En liten tur ut får å hjelpe moderen med litt paddeshopping, før jeg har gått med på å la henne spandere en middag på meg.

God helg ønskes :)

Kvelden fra Snillfjord. :)

Regn og grått vær, au i Washington hvor en viss en plutselig har fått nøklene til TWH og ikke bare det, men også kodene til atomvåpen. Ikke at jeg frykter nedslag alt i morgen eller de neste 4 årene for den saks skyld.
Nå vel, fyren er ikke klok, men en sjanse fortjener han. Er man demokratisk valgt så er man demokratisk valg. Er hver president valgt etter sitt lands valgsystem er en legitim president.

Ha en fortreffelig kveld, med eller uten å gjøre et land greit igjen! ;)

Nå vel, fyren er ikke klok, men en sjanse fortjener han. Er man demokratisk valgt så er man demokratisk valg. Er hver president valgt etter sitt lands valgsystem er en legitim president.

Trumpern får vise hva han kan, også dømmer vi etterpå. Og litt underveis, selvfølgelig :D
Siste setningen din velger jeg å la stå ukommentert.

Regn og grått vær, au i Washington hvor en viss en plutselig har fått nøklene til TWH og ikke bare det, men også kodene til atomvåpen. Ikke at jeg frykter nedslag alt i morgen eller de neste 4 årene for den saks skyld.

Ha en fortreffelig kveld, med eller uten å gjøre et land greit igjen! ;)

Trumpern får vise hva han kan, også dømmer vi etterpå. Og litt underveis, selvfølgelig :D
Siste setningen din velger jeg å la stå ukommentert.

Det er nok lettere å sitte I Norge og ja Atlanta når man ikke er direkte berørt, vi har derimot fallerede fått første smak av Trumps "gaver" Obamacare som langt I fra er perfekt, men som er så mye bedre enn ingen helse ordning forsvinner og med kronisk lidelser star vi uten dekning I løpet av uker. At vi er noe mere kritisk enn dere som ikke berøreres er kanskje ikke så merkelig. Neste stikk er 20% reduksjon I oppspart Pensjon, her går det unna.....

Det er nok lettere å sitte I Norge og ja Atlanta når man ikke er direkte berørt, vi har derimot fallerede fått første smak av Trumps "gaver" Obamacare som langt I fra er perfekt, men som er så mye bedre enn ingen helse ordning forsvinner og med kronisk lidelser star vi uten dekning I løpet av uker. At vi er noe mere kritisk enn dere som ikke berøreres er kanskje ikke så merkelig. Neste stikk er 20% reduksjon I oppspart Pensjon, her går det unna.....

Jeg skjønner hva du mener og din bekymring, men ingen av de tiltakene er vel gjennomført enda.
Det får kanskje være nok politikk. Her skal det jo prates fly...

Jeg skjønner hva du mener og din bekymring, men ingen av de tiltakene er vel gjennomført enda.
Det får kanskje være nok politikk. Her skal det jo prates fly...

Det skjedde allerede i går, fra 01 Feb er det slutt på vår plan.

. kritisk enn dere som ikke berøreres er kanskje ikke så merkelig. Neste stikk er 20% reduksjon I oppspart Pensjon, her går det unna.....

Oppspart pensjon? Er det Social Security du tenker på?
Skal vel mye til for å redusere den 20 %,da blir det ramaskrik på de som er avhengig av SS for å leve.

Oppspart pensjon? Er det Social Security du tenker på?
Skal vel mye til for å redusere den 20 %,da blir det ramaskrik på de som er avhengig av SS for å leve.

20% er første steg, vår Accountant (Amex) sier rett ut at vi bør ikke regne med en cent !!! (han beskrev også Prime Loan Scandal allerede I 2006 - 2år før den traff med Gale Force) Blir nok mange pensjonister som star med mat demo stands på Costco etter 4 år med Trump

20% er første steg, vår Accountant (Amex) sier rett ut at vi bør ikke regne med en cent !!! (han beskrev også Prime Loan Scandal allerede I 2006 - 2år før den traff med Gale Force) Blir nok mange pensjonister som star med mat demo stands på Costco etter 4 år med Trump

Joda på sikt kan det vel bli reduksjon.
Jeg regner med å leve i 40 år til så da er det god tid hvis disse spådommene er riktig:

According to the 2016 Social Security Board of Trustees report, the Trust that holds more than $2.8 trillion in spare cash could be depleted by the year 2034. If this were to happen, an across-the-board benefit cut of up to 21% might be needed to sustain the program through 2090. This isn't a promising scenario for the aforementioned majority of seniors who need Social Security income to meet their monthly expenses.

http://www.fool.com/retirement/2016/11/21/heres-what-a-trump-presidency-means-for-social-sec.aspx

Back