Jippi det er fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra Ris. Bilen (ikke den italienske) skal pakkes ferdig og jeg setter snart kursen mot Verdens Ende. Det skal kontoreres litt før helgen starter - så jeg finner meg et lobbykontor på veien…men som er på riktig side av eventuell utfartskø i ettermiddag. Har man først stoppet på veien - så blir det nok en is også.

Mornings fra Kaprije. Morgenkaffe og dertil løpetur venter. Så får vi planlegge neste natts havn.

God morgen fra Kongsberg. Dagen startet på sykehuset for litt rutinemessige blodprøver. Lite folk der i dag så aktiviteten med planlagte ting er åpenbart ganske redusert i sommer. Litt senere skal bilen også til doktoren. Det er bare noe bagatellmessige greier på garantien som de fikser mens jeg venter. Ellers er det ikke noen store planer for dagen. Får prøve å jobbe litt før det bærer av sted til Dublin på mandag.

God morgen fra Crowne Plaza ,Kastrup,

Ferie -- det blir treff med tidligere kolleger i dag i flybransjen. Ut over det skal jeg ikke finne på noe fanteri !
Ha en fin dag

God fredag fra Lisboa eller god og god. Frastjelt mobil - så vel hakke peiling på hva jeg skal gjøre. Eller jo sånn ca halvveis - anmelde til politi og opprette forsikringssak. Men gjett hva man trenger til det da? BankID. Det er nesten så man skulle tro at det å bli frastjelt mobil gjør det umulig å opprette sak. Jaggu godt jeg tok med pcen så jeg kan finne litt ut av sånne ting. Men men simkortet er nå sperret iallefall. Det skal nå være noe turistpolitistasjon i nærheten her så får prøve det.

God ettermiddag fra Kaohsiung, Taiwan. Dagstur hit fra Taipei, mest for å prøve Taiwan High Speed Rail. Nå blir det snart toget tilbake til Taipei. Et par dager til her i Taiwan før det på mandag blir Starlux' Airbus A350 til Singapore. Taiwan kan anbefales. :)

God formiddag fra kontoret. Tilbake på jobb etter et par dagers miniferie. Faktisk vært litt hektisk i dag, da man blir litt vikar for mange som er på ferie. Tikket nettopp inn en hyggelig mail fra AmEx om at årets CT er i boks. Finvær i Oslo, så får ta med fruen på en eller annen uteservering i dag. Løkka kanskje? Ha en finfin fredda[emoji3]

God ettermiddag fra Samui. Late dager ved stranda. Bare nyte at det er ferie. Eldstemann er rastløs og ønsker at vi skal finne på noe. Jeg og yngstemann gikk på en blemme i går og ble solbrente. Skikkelig nybegynner feil, men det går over.

ok jeg begynner å hate idiot kundeservice. Tofaktor er jo satt opp med mobil da , men så fort jeg ønsker å resette dette hos kundeservice så bare nei det går ikke å resette kontoen din. Hva for noe piss er dette? Tar man virkelig ikke høyde for at mobiler kan bli stjålet? Ja er for å kunne gå inn på Samsung kontoen min. Nei har egentlig bare lyst å sette meg på første fly hjem til Norge. For jeg orker ikke å bruke tid på dette her på ferie egentlig.

Howdy - på vei ut for å handle minosa-råvarer og nybakt brød.
. Herregud for noen dager.. I går ble det forskjellige cookies og donuts som barna har blitt prakket på av Youtubere (som faktisk er godt). Kvelden ble på japansk steakhouse (Kobe) som er så amerikansk og herlig som det kan bli.. Deretter kveldsbad i solnedgang (Eng gjeng med herlige lokale applauderer solnedgangen)med iskald Blue Moon.. Nå må jeg legge på - begynner nesten å sippe.

c5a3498a-d009-4810-ab92-5727dce3ea6f.jpg

Og der kom skadene fra speedingen i Georgia.. Leste mye grums på nettet om dette med 90 i 70 sonen, men det endte faktisk opp på behagelige 238 dollar inkludert alle gebyrer!! Brukte 45 minutter på å prøve å betale online, samt pratet med Sheriffen i Ashburn City og de mente at alle mine SAS kort var verdt shit så vi måtte finne en amerikansk løsning.

Junior og jeg tok den ganske kule golf carten til drive trough ATM, tok ut 240 daler og kjørte over til vaktmesteren for huset. Han betalte med sitt kort og junior på 10 kjørte hjem.. Blir ikke mer amerikansk enn det spør du meg.

Nevnte jeg at jeg elsker USA?

7d131cc8-0943-41e1-8e38-b08967fae3b8.jpg

Glad morgen fra Ris. Bilen (ikke den italienske) skal pakkes ferdig og jeg setter snart kursen mot Verdens Ende. Det skal kontoreres litt før helgen starter - så jeg finner meg et lobbykontor på veien…men som er på riktig side av eventuell utfartskø i ettermiddag. Har man først stoppet på veien - så blir det nok en is også.

Ja det blir nok en pen en... :D

God aften fra det Sørlandske! Straks på vei mot byen for å høre Kvinesdals store sønner i Luxus Leverpostei! Blir stas!

God helg folks!

Is, ja .. Det løfter knollen litt når man blir trøtt etter lunch. Godt med en tallerken Tillamook da. :up:

Begynner å se lyset i enden av (VPN-) tunellen, og der blinker det i et glass med brun væske. Jajamen ... Det er forskjell på alkoholiker og alkohol-liker, er det ikke?

God fredag fra Bainbridge, en meget god morgen som startet med 5k langs vannet med den lille italienerinnen - saa etter noen møter ble det en frisk SUP tur inn i Fletcher Bay, fikk følge av 2 Ottere som var nysjerrige, høflig som jeg tiltalte jeg dem med navn, Ck og Someone var passende paa de 2 fyrene :p Er sikker paa at de har egen OtterCast.

I morgen blir det Propell

Back