A aom2 Newcomer 4 Jun 2023 #1 Var det mulig det var en DeHavilland Venom som kom i lav høyde sydover iindre Oslofjord sånn i halvtotiden idag? Jeg rakk desverre ikke å ta opp mobilen før det var borte. Det gikk temmelig fort
Var det mulig det var en DeHavilland Venom som kom i lav høyde sydover iindre Oslofjord sånn i halvtotiden idag? Jeg rakk desverre ikke å ta opp mobilen før det var borte. Det gikk temmelig fort
A aom2 Newcomer 4 Jun 2023 #2 Har funnet ut at det kanskje var en Vampire stasjonert på Rygge. Morsomt å se uansett da, de få sekundene det varte
Har funnet ut at det kanskje var en Vampire stasjonert på Rygge. Morsomt å se uansett da, de få sekundene det varte
robertaas Helgeturekstremist Medlem 20 Mar 2024 #3 Bare været er klart så ser jeg daglig jetfly over Oslofjorden på vei til eller fra OSL. Jagerfly er det derimot mye sjeldenere at jeg ser, bare et par ganger i året.
Bare været er klart så ser jeg daglig jetfly over Oslofjorden på vei til eller fra OSL. Jagerfly er det derimot mye sjeldenere at jeg ser, bare et par ganger i året.