Jet Time med stor vækst og sorte tal

Re: Jettime med stor vækst og sorte tal

Enig med OJB her, jeg ser ikke at BU662 er negativ, men trekker opp en helt klar sammenligning....

Ut fra hva jeg skjønner, så er DY svært godt fornøyd med samarbeidet med JetTime....Så er det jo også en god del gamle ringrever fra bransjen som driver JetTime...

Flyene er flotte å se på synes jeg og...

Berlin skriver bl.a. følgende:

Jeg ikke ser problement med dette.

Har jeg nevnt at det er et problem? Nei. Hvorfor da omtale alderen som et problem?

Du har jo sikkert ingen problem a boarde en MD80 fra SAS som er i en lignende alder.

Har jeg skrevet noe sted at jeg har problemer med å boarde et fly som er 20 år? Nei. Hvorfor da trekke frem dette?

Når man tolker mitt innlegg - som til info skulle være en ren informativ opplysning - som om jeg har problemer med alderen på Jettimes fly, eller har problemer med å være med et fly som er 20 år gammelt, da vil man kverulere.

At man snakker mer enn ett språk i Berlin ser jeg ikke relevansen av i denne sammenheng.

Forøvrig ville det vært interessant å vite om Jettime har ytterligere ekspansjonsplaner?

Vet du Blubird, du lager krangel ut av nothing!

Det jeg skrev ble skrevet med perspektiv fra teknisk personell som ikke kan erkenne at alder skaper en problem. Kanskje denne formulering er litt enklere a akseptere. Dette er pa samme mate en ny aspekt av dette tema som den du introduserte og absolut ikke tenkt til a bli negativ.

Du skriver her at jeg vil lage krangel, dvs bevist forstyrre forumet. Dette oppfatter jeg som rett og slett frekk og ikke tiltreffende. Den eneste som na krangler mer eller mindre bevist er du. Desverre.

Jeg kan ikke se en eneste grunn hvorfor mitt bosted spiller en rolle i denne diskusjon. Du fremhevet dette na to ganger. Dermed har jeg en problem! Jeg ikke fremviser disse info i mitt profil, rett og slett fordi dette ikke stemmer 4 dager i uka. Dersom jeg vil dele ut info om mitt privat liv, bosted etc vil jeg gjöre dette via profil, eller komme til en fly&vin og spre den ut. Men - rett na - har jeg ikke lyst a gjöre dette og derfor oppfatter jeg det som en form av respekt av andre medlemmer aksepterer dette at jeg vil har mitt privatliv som en privat sak, inkludert bosted.

Har intet mer å tilføye ut over det jeg skrev i posten over. Über und aus!

Også gå vi tilbake til tema og slutter med drittkastingen

mod.gif

focus.gif

Back