My bad, det var heldigvis riktig på bestillingen og feil i innlegget.3. mars er torsdag
Har vurdert fly, men håpet å slippe unna litt rimeligere.
Dersom jeg likevel kjøper en enkeltbillett med United nå, er det da mulig å sjekke inn bagasjen hele veien, og prøve seg på transitt på ORD, siden det er Star Alliance på begge bestillingene?
(Har bestilt OSL-ARN-ORD med SK)
Ben
Grei skuring med reinnsjekk så sent på ORD. Burde være null kø både på bagdrop og sikkerhetskontroll. Ikke bli overrasket om du bruker under 45 min fra deboarding til avgangsgate.Har vurdert fly, men håpet å slippe unna litt rimeligere.
Dersom jeg likevel kjøper en enkeltbillett med United nå, er det da mulig å sjekke inn bagasjen hele veien, og prøve seg på transitt på ORD, siden det er Star Alliance på begge bestillingene?
(Har bestilt OSL-ARN-ORD med SK)
Ben
Har et par ganger sett Mexico City til under 4k, men det er en by jeg helst styrer unna så jeg har aldri bitt på de tilbudene.
Akkurat nå får man vel Mexico city t/r til 6500 med United som er i *A.
Tja Mexico city er vel ikke verre enn Rio feks. Er vel kanskje den tryggeste byen i Mexico? Vet ikke om du har vært over grensa fra San Diego til Tijuana feks men det er vel statistisk sett en langt farligere by enn Mexico City.
Uansett så er mellomlanding i USA som bør unngås...
Tja Mexico city er vel ikke verre enn Rio feks. Er vel kanskje den tryggeste byen i Mexico? Vet ikke om du har vært over grensa fra San Diego til Tijuana feks men det er vel statistisk sett en langt farligere by enn Mexico City.
Uansett så er mellomlanding i USA som bør unngås...
Hvorfor skal mellomlanding i USA unngås? Air Canada på utreisen via København og Toronto og Lufthansa på hjemreisen via Munchen er gjerne da et bedre alternativ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.