Jeg har visst ingen venner!

Fbu76

ScanFlyer Blue
Da får jeg prøve å gi de venneløse et ansikt. Ifb med Eurobonus 2.0 fikk jeg som EBG rett til å gi bort et EBS til en venn. Problemet mitt er att alle jeg kjenner enten har EBS eller bedre, eller så flyr de bare et par turer i året med DY eller Apollo. Etter at 15% ekstra poeng forsvant så har kortet liten verdi for de fleste.

Jeg har altså et sølvkort gyldig ut februar 2015 til overs. Kan tenke meg forslag til hva det kan brukes til. Premie til en eller annen morsom konkurranse her på forumet? (Vinneren bestemmer hvem som skal få det). Et trengende medlem på forumet? For ordens skyld: salg har ingen interesse.

Re: Jeg har visst ingen venner!!

La meg, som alltid har vært statusløs på fly være den første til å melde interesse for et slikt kort :)

Du får lage en liten konkurranse på forumet, det er et godt forslag synes jeg. Bildelek, beste trip-report med sølv som tema, eller noe lignende. :)

Ok. Konkurranse. Den som finner meg og kommer og hilser før mandag kl 22 får kortet. Sitter nå på en flyplass uten lounge og venter pået fly til utlandet. Ikke til helgens mål, men i alle fall til en lounge. Tverrsummen av flightnumret er 19

Ok. Konkurranse. Den som finner meg og kommer og hilser før mandag kl 22 får kortet. Sitter nå på en flyplass uten lounge og venter pået fly til utlandet. Ikke til helgens mål, men i alle fall til en lounge. Tverrsummen av flightnumret er 19

Tipper du venter på Værnes. SK1486 til Arlanda?

SK1486 TRD-ARN ja

Har et sølvkort og gi bort jeg og om noen er intresert.

Edit: da var det ordnet

Last edited:

Endelig i loungen!!! Da jeg flashet kortet fikk jeg gå til venstre mens den stakkars wrap-klassen måtte gå til høyre. Over to timer til neste. Samme flytype og tverrsummen er fortsatt 19.
PM hviss dere finner meg!!!!!

Last edited:

Endelig i loungen!!! Da jeg flashet kortet fikk jeg gå til venstre mens den stakkars wrap-klassen måtte gå til høyre. Over to timer til neste. Samme flytype og tverrsummen er fortsatt 19.
PM hviss dere finner meg!!!!!

SK2647 ARN - HAM ?

Jeg kan godt være venn med noen........
Blir EBS til høsten uansett, men ett ekstra kolli og lounge i ferien hadde passet veldig bra.

Mulig jeg stiller et veldig dumt spørsmål her nå, men jeg våger likevel:
Hvis noen gir meg et sølvkort i gave, er jeg da enten 30.000 poeng eller 40 enveisreiser unna gullkort? Eller blir det et slags "annenrangs" sølvkort som ikke fungerer som noen snarvei til gull?

Selv er jeg nå ganske nært å kvalifisere til sølv, men ser ikke poenget siden veien til gull er så lang (måtte reist noen turer innen den neste måneden for å bli sølv). Hadde jeg vært nært gull ville jeg lett valgt å fly noen ekstra turer bare for å kvalifisere.

Jeg er veldig interessert! :) Jeg har bare EBB (Basic) :(
Det er bare å si i fra hvis du vil bli kvitt det ;)

I morgen er det siste dagen for å fange meg å få et sølvkort i gave. Da skal jeg fly et fly som tar av litt etter at tradisjonell arbeidstid er slutt. Flyet ligner litt på en gammel DC9-21, men har vel i denne versjonen et par seter mindre. (Fritt etter hukommelsen). De har til og med satt winglets på den!! Blir vel en Warsteiner i kantina til Lufthansen en times tid før avgang. Flyet går fra den flyplassen dere tror jeg er på til den byen jeg har stilt spørsmål om på forumet i det siste.

Mulig jeg stiller et veldig dumt spørsmål her nå, men jeg våger likevel:
Hvis noen gir meg et sølvkort i gave, er jeg da enten 30.000 poeng eller 40 enveisreiser unna gullkort? Eller blir det et slags "annenrangs" sølvkort som ikke fungerer som noen snarvei til gull?

Du er fremdeles 50 000 poeng / 50 legs unna, kun status som forandrer seg.

Lander i Bartebyen 22.15 i kveld med samme flytype som før i dag. Markedsavdelingen til SAS må ha et problem. Reklamen sier fri internett, alltid gratis kaffe og tea og Fasttrack. Ingen fasttrack på CPH, internett er det selvfølgelig ikke på CRJ og kaffe serveres ikke på Ham-Cph. Ikke det at noe av dette er nødvendig, men …........ I tillegg hadde ikke Lufthansen Warsteiner i Hamburgkantina. Kun Beck. Livet er hardt........

Da må jeg prøve å avslutte denne. Ble ikke kvitt EBS via konkurransen. Må vel ta selvkritikk på denne. Selve konkurransen var vel ikke så vanskelig, særlig når ruta lå inne i signaturen min på forumet og i Københavntråden der. Å være på disse stedene samtidig med meg var nok vanskeligere.

Ellers var rundturen med SAS fin. Fine lounger på ARN, HAM og CPH. Likte B717 best. CRJ synes jeg virka trang. Ganske fulle fly på begge flightene.

Jeg gir "premien" til MCKVAKK som var først til å melde interesse på forumet. Sender en PM og ber om navn og EBB-nummer.

Back