På seneste tur til IAD på SAS Plus meldte han klart ud under boarding: "Skal vi ikke gå til venstre? Jeg vil altså hellere flyve Business Class end det der Plus"
Sidste år på LH Business Class hjem fra MCO var hans første kommentar da vi har seatet: "Papa, hvor mange retter får man egentligt serveret her?"
Lille Frk. Vegas73 på 8 år er EBG på tredje året og hun er veldig glad i loungene. Der kan hun sitte i ro og fred å se film, teste ut de forskjellige typene kakao, eplejuice og snacks (LH´s kakao kommer best ut, United Clubs kommer dårligst ut). Irritere seg litt over bråkete business-folk gjør hun også.
De legger jo seg til noen litt sære preferanser, men vi får bare se på det som at det bygger en eller annen form for karakter
Bestefar Vegas73 fikk i allefall klar beskjed om at hun synes at han burde valgt Star Alliance når familieturen til Hong kong i vinterferien går med Emirates i economy...
Hva skjedde med at dagens ungdom var så bortskjemte?:colgate:
"Da jeg var ung, hadde vi ikke business class, og lounger og alt dette nye. Da måtte vi sitte på paller sammen med resten av frakten, og luksusen var å få et lite stykke flatbrød til den kalde kaffen" ld
"Da jeg var ung, hadde vi ikke business class, og lounger og alt dette nye. Da måtte vi sitte på paller sammen med resten av frakten, og luksusen var å få et lite stykke flatbrød til den kalde kaffen" ld