Jeg blir så sur

Re: Jeg blir så sur

Som TCAS sier så er vi jo stort sett år etter år den flyplassen i Europa med høyest driftsregularitet og det viser jo at en klarer å takle de fleste situasjoner og har lært seg å takle de utfordringer som kommer....

Men tenk på hvor fantastisk bra flyplassen ville ha vært med en beliggenhet

på Hurum eller for den saks skyld Hobøl :nor

Da hadde vi også klart oss for uten henholdsvis TRF eller RYG ;)

Nei, la oss bygge terminal 2 i Buskerud og kun for IC trafikk :lol:

Dette er nok riktig, LN-MOW. Kjell Opseth var rett nok samferdselsminister i 1992, men at hovedflyplassen skulle ligge på Gardermoen er nok mer Kjell Borgens (tidligere samferdselsminister og representant for innlandsfylket Hedmark) fortjeneste.

Det var mye fokus på at innlandsfylkene Hedmark og Oppland hadde havnet i bakevja i forhold til kystfylkene med tanke på næringsutvikling. Dette gjelder spesielt fylkene som på den tida hadde oljeindustri. Hans oppgave slik han så det som hedmarking var å skaffe arbeidsplasser til innlandet. Det klarte han.

Så vil historien vise om det var et klokt valg.

Det var vel litt hestehandel internt i Arbeiderpartiet ogsaa, Kjell Opseth fikk vel sitt vei prosjekt i gjennom mot aa hjelpe med aa plassere flyplassen paa Gardermoen.....

flyplassen ligger på Gardermoen og fungerer meget bra. Noen ganger er det dårlig vær som på så mange andre flyplasser. sånn it is.

Nei se der.. NRK står og filmer igjen. Jeg får smile litt :-)

Ja, etter 10t på OSL tok jeg klokken 16:00 helgen med GOD samvittighet.. den værste dagen siden hostekula i Røyken ;)

SAS 132 126 5%
Norwegian 83 70 16%
Widerøe 21 5 76%
Andre selskaper 104 86 17%
Totalt OSL 334 286 14%

Ikke noe nytt,det viste den mektige giganten i Norsk luftfart LUDVIG GUSTAV BRAATHEN alerde i 1948.
Slik blir det når politikerene med Kjell Opseth skal drive gutteklubben grei?????
Fyti raka for F???.

En av få dager DY har bedre punklighet enn SK. :p

Dagens punktlighet
Oppdatert kl 20:57
Selskap
Avganger hittil i dag Forsinkede avganger hittil i dag Punktlighet
SAS 196 188 4%
Norwegian 111 102 8%
Widerøe 27 9 67%
Andre selskaper 149 125 16%
Totalt OSL 477 421 12%