Je må ha brennevin...

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Je må ha brennevin...

Mandag drar La Familia ENGM 911 med Turkish Airlines til Jakarta. Spørsmålet er om jeg får kjøpt litervis med brændevin ombord IST-CGK, eller må jeg handle dette i dutyfreeshoppen i IST eller SIN.

Tenkte å lage et aldri så lite sjøslag nerraførr med guttaboys :drink

Re: Je må ha brennevin...

Har ikke prøvd TK på long haul. Men på 737 fra OSL-IST og tilbake var det ikke noe salg.

Kan ha med deg tomflasker og hele over sprit fra serveringen da.

Fikk svar fra TK - no sale on board.

Øl og bennevin er vel fritt tilgjengeli i Indonesa? De er ikke noe seærlig konseravative der som i midtøsten... Om du skal dit så hold deg unna rå grønsaker og frukt. Jeg klarte ikke å holde meg unna jordbær og gikk ned 10 kg på lit under ei uke... ;)

Øl og bennevin er vel fritt tilgjengeli i Indonesa? De er ikke noe seærlig konseravative der som i midtøsten... Om du skal dit så hold deg unna rå grønsaker og frukt. Jeg klarte ikke å holde meg unna jordbær og gikk ned 10 kg på lit under ei uke... ;)

Joda, brennevin er tilgjengelig men tilnærmet norske priser på importbrennevin. Den lokale versjonen drikker du bare hvis du ikke er glad i livet. Makan til høggorm skal du lete lenge etter :p

Snakker nesten flytende "bahasa Indonesia" og har meget god kjennskap til landet. Min første tur dit var i 1986, giftet meg der i 1992 så vet at diverse matvarer er rene slankemiddelet.

Terimah kasih

Back